Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko438
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

2207

Hotel Ibis kradnie pieniądze z kart

Uwaga na hotel Ibis Kraków Centrum. Kradną pieniądze. W odstępie dwóch miesięcy Ibis Kraków pobrał dwukrotnie tę samą kwotę za tę samą usługę, bez mojej autoryzacji. Pieniądze zwrócili dopiero po trzech interwencjach i awanturze. Gdyby to była pomyłka, zwróciliby od razu i przeprosili, ale po...

jerry_krk
jerry_krk
z
wykop.pl
dodany: 26.08.2016, 08:15:40
  • #
    ibis
  • #
    ibishotel
  • #
    accor
  • #
    accohotels
  • #
    ibiskrakow
  • #
    kradziez
  • 221
    • Facebook
    • Twitter
Uwaga na hotel Ibis Kraków Centrum. Kradną pieniądze. W odstępie dwóch miesięcy Ibis Kraków pobrał dwukrotnie tę samą kwotę za tę samą usługę, bez mojej autoryzacji. Pieniądze zwrócili dopiero po trzech interwencjach i awanturze. Gdyby to była pomyłka, zwróciliby od razu i przeprosili, ale po trzecim razie ci złodzieje mieli jeszcze czelność STAWIAĆ WARUNKI! Że zwrócą po 14 dniach roboczych! Jaka jest skala tych kradzieży, nie wiadomo. Ja się zorientowałem, bo płaciłem za kilka pokoi i brak 1100 zł na koncie szybko wykryłem, a ilu jest takich klientów, którzy płacili za jedną noc i po kilku miesiącach znika im z konta dwieście parę złotych i nawet tego nie zauważą? Jeśli ktoś podał temu hotelowi numer karty, należy dokładnie sprawdzić operacje na koncie i jak najszybciej zmienić kartę, aby w przyszłości nie ukradli z niej pieniędzy bez autoryzacji. Ze strony hotelu do końca nie padło nawet słowo przepraszam, co potwierdza świadomą próbę kradzieży.

Treści powiązane (3)

Fanpage hotelu

herbi
z facebook.com
  • 38

Sensowna teoria na temat sprawy

gchmurka
z wykop.pl
  • -6

Komentarze (221)

najlepsze

arturmacho
arturmacho
26.08.2016, 08:45:53 via iOS
  • 497

Komentarz usunięty przez moderatora

Unite
Unite
26.08.2016, 09:40:53
  • 727
@jerry_krk:
Pobierz
źródło: comment_gCg5THwzrN7iu4eKJYgNKlkmuAhH949L.jpg
k.....s
konto usunięte 26.08.2016, 09:41:53
  • 358
@jerry_krk: too late
Pobierz
źródło: comment_44cWYXgikd9rbW2VLGXydQwt4NGpDzTh.jpg
mnlf
mnlf
26.08.2016, 09:14:43
  • 370
Pieniądze zwrócili dopiero po trzech interwencjach i awanturze.

@jerry_krk: jeśli nie zwrócili natychmiast po pierwszym zgłoszeniu nie powinieneś na nic czekać ani wdawać się w żadne dyskusje tylko od razu zadzwonić do banku i zrobić chargeback.

Po pierwsze operator płatności obciążył by ich kosztami tej operacji (które niskie nie są, co zniechęca do powtarzania takich numerów na przyszłość).

Po drugie jeśli coś takiego powtórzyło by się kilka razy (znalazło by się
  • 18
komio
komio
26.08.2016, 09:43:59
  • 91
@mnlf: możesz mi po krótce opowiedzieć jak działa ten chargeback? Wszystkie Visa to obsługują? Debety tylko? Może jakiś link to sobie poczytam.
mnlf
mnlf
26.08.2016, 10:20:28
  • 83
Wszystkie Visa to obsługują? Debety tylko?

@komio: wszystkie karty płatnicze, zarówno kredytowe jak i debetowe, nie tylko Visa, Mastercard i wszelkie mniejsze też.

możesz mi po krótce opowiedzieć jak działa ten chargeback?


Procedura wygląda tak:

1 Zauważasz ze coś nie gra.

2 Próbujesz się skontaktować z tym kto zabrał pieniądze aby oddał po dobroci, jeśli nie uda się z nim skontaktować (np nie odbierze telefonu) lub poinformowany o błędzie nie odda
troloking
troloking
26.08.2016, 08:42:33
  • 220
a to #!$%@?
  • 1
moulder
moulder
27.08.2016, 08:15:44 via iOS
  • 11
@troloking: miałem to samo ale w hotelu Hampton by Hilton w Warszawie 3 razy ściągali po 300 zł aż zadzwonił mBank z pytaniem co się dzieje.
pietrek16
pietrek16
26.08.2016, 09:19:59 via Android
  • 193
Zgłoś do banku, natychmiast. Taki przedsiębiorca traci możliwość obsługi kart
  • 5
jerry_krk
jerry_krk
26.08.2016, 09:41:08
  • 59
@pietrek16: Chodzi Ci o to, że operator kartowy odbierze im możliwość egzekwowania środków bez autoryzacji jak to się dzieje w hotelach lub wypożyczalniach samochodów? Dobrze rozumiem?
J.....a
konto usunięte 26.08.2016, 09:45:39
  • 159
@pietrek16: Ibis to jest chyba za duża sieć, żeby im zabrali możliwość obsługi kart całej sieci za przewał w jednym hotelu, ale operator kartowy skontaktowałby się pewnie z międzynarodową centralą sieci z pytaniem: "Ej, co tam się w tym Krakowie #!$%@??" i kierownictwo hotelu zostałoby pewnie wymienione.
kylkson
kylkson
26.08.2016, 09:48:06
  • 29
od 1 godz. na Wykopie


Z przymrużeniem oka patrzę na takie znaleziska...
  • 9
L.....3
konto usunięte 26.08.2016, 09:56:00
  • 59
@kylkson: Tacy ludzie zakładają specjalnie tu konta żeby nagłosnic sprawę, co w tym dziwnego? Nikt by nie trolowal z podaniem konkretnych danych (nazwy hotelu) bo wtedy musialby im zapłacić spory hajs
kylkson
kylkson
26.08.2016, 09:58:57
  • 5
@Loopek23: Niby racja, ale zawsze łatwiej jest zniszczyć dobre imię niż potem je odbudować. Sprawy w sądach o odszkodowania toczą się latami, a zrobienie znaleziska na wypoku i rozkręcenie gównoburzy to maksymalnie godziny...
F.....r
konto usunięte 26.08.2016, 10:00:11
  • 27
Kompletnie się to kupy nie trzyma, w sensie: niezbyt to wygląda jakby miało być kradzieżą. Bardziej mi to wygląda na połączenie błędu i niskiego poziomu obsługi klienta.

Gdyby to miała być celowa kradzież, taka reakcja na zostanie przyłapanym byłaby skrajnie głupia. Dużo lepiej dla dobra całego procederu byłoby temu konkretnemu klientowi pieniądze jak najszybciej oddać, przeprosić i do tego jakiś rabat dorzucić. Ten sposób w zasadzie nie generuje kosztów (temu konkretnemu klientowi
El_Duderino
El_Duderino
26.08.2016, 09:48:32
  • 27
Dwie afery w dwa dni?
Pobierz
źródło: comment_GgHWJLj9UKoO3LOy2lWneFmxiVJ4nvXf.jpg
  • 2
L.....3
konto usunięte 26.08.2016, 09:56:59
  • 0
@El_Duderino: A jaka była wcześniejsza?
El_Duderino
El_Duderino
26.08.2016, 09:58:42
  • 39
@Loopek23: Gość oszukał na wykopie innego wykopowicza na 35 złotych. Miasta ciągle płoną!
W gorących jest.
Gembi
Gembi
26.08.2016, 10:18:24
  • 22
Za mało szczegółów. Myślę, że pomyłka i niezrozumienie.
Hotel pewnie preautoryzował 1 kwotę. druga kwota to zwykła sprzedaż ( nie wiemy czy zdalna czy Op na miejscu zapłacił). W takim przypadku na zdjęcie preautoryzacji trzeba niestety czekać właśnie max do 14 dni przy polskich kartach. Można zadzwonić do banku i oni powiedzą jaki to rodzaj transakcji się pojawił. Na naszym koncie często widnieje preautoryzacja jako "sprzedaż".
Jest to błąd pracownika który nie
  • 6
Gembi
Gembi
26.08.2016, 18:34:41
  • 4
@wertyn:
Ok proszę bardzo :

1 hajs to pre-autoryzacja(blokada środków na koncie) wykonana w dniu 21 czerwca. Po około miesiącu blokada sama by znikła ( Rosjanie to nawet 2 miesiące czekają). Po 2 tygodniach jeśli hotel poprosi o to Centrum obsługujące karty i terminale czyli np. Polcard ( Hotel nie dzwoni do banku).
Ciekawostka: hotel może usunąć od razu preautoryzacje ale tylko w dniu którym została wykonana.
Takie preautoryzacja wykonuje się
w.....n
konto usunięte 26.08.2016, 18:37:14
  • 0
@Gembi: ok, dzięki, teraz rozumiem ( ͡º ͜ʖ͡º)
a co robią jak komuś zablokują pieniądze a potem wyjedzie wcześniej i hotel urwie trochę z ceny całej rezerwacji?
Chicane
Chicane
26.08.2016, 09:47:09 via Android
  • 19
Padają tu mocne oskarżenia a może to być albo wkręt Zielonki albo jakaś dziwna pomyłka. Chętnie dowiedzialbym się jak coś takiego jest w ogole możliwe, że wystarczy tylko nr karty i ktoś może sobie pobrać z niej kasę?
  • 9
ZenekNiejadek
ZenekNiejadek
26.08.2016, 09:53:12
  • 3
@Chicane: większość hoteli ma taką możliwość - przy rezerwacji podaje się imię i nazwisko posiadacza, numer karty, datę ważności, CVV2 i tyle. W zależności od hotelu i regulaminu - hotel może "preautoryzować kartę" (np. robi blokadę na 1 zł/eur żeby zobaczyć czy dane się zgadzają i klient jest "mniej więcej" wiarygodny) albo pobiera zapłatę z góry za część/cały pobyt. @jerry_krk już raz tam coś rezerwował, to tym bardziej mieli te dane.
PepeTychy
PepeTychy
26.08.2016, 09:58:01
  • 3
@Chicane: wystarczy że podasz numer cvv który jest z tyłu karty :)
enforcer
enforcer
26.08.2016, 09:44:15 via Android
  • 11
Ciekawe kiedy administracja dostanie żądanie od tego śmiesznego hotelu o usunięcie znaleziska za szkalowanie i psucie im opinii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
krzysd
krzysd
26.08.2016, 11:22:37
  • -5
@enforcer: Smiesznego hotelu - mnie smiesza takie komentarze o takich ludkow, co sadza ze cos znacza. Zwykla pomylka i tyle. Zachowali sie nieladnie, ale po co od razu identyfikowac cala siec. Dla przykladu moim stalym hotelem jest Premier Inn - zdarzyly im sie 2 wpadki w tym jedna brzydka. I co z tego? Dalej korzystam z ich uslug, bo mam troche inny poziom empatii, tolerancji i nie jestem burakiem. Klasa oznacza
enforcer
enforcer
26.08.2016, 11:28:10 via Android
  • 2
@krzysd: miałeś 2 wpadki, jedną brzydką i w dalszym ciągu korzystasz z ich usług? W taki razie jesteś tylko zwykłym jeleniem, gdzie tu klasa? Bo to ignorujesz? Bo chcesz pokazać że masz za dużo pieniędzy? Właśnie takim zachowaniem dajesz przyzwolenie na robienie wałków.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >
  • Wykopujący (2207)
  • Zakopujący (20)

Hity

tygodnia

Andrzeja Duda podpisał Lex Tusk
5412
Nie żyje Tina Turner. Miała 83 lata
3032
Strajk Wszystkich #antyPiS #proPOLSKA
3006
Lex Tusk: Tajemnica spowiedzi ponad tajemnicą lekarską, adwokacką i państwową
2217
Daniel Obajtek i Orlen złapani na kłamstwie.
1921
Pokaż więcej

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl