Hotel Ibis kradnie pieniądze z kart

Uwaga na hotel Ibis Kraków Centrum. Kradną pieniądze. W odstępie dwóch miesięcy Ibis Kraków pobrał dwukrotnie tę samą kwotę za tę samą usługę, bez mojej autoryzacji. Pieniądze zwrócili dopiero po trzech interwencjach i awanturze. Gdyby to była pomyłka, zwróciliby od razu i przeprosili, ale po...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 221
Komentarze (221)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@jerry_krk: jeśli nie zwrócili natychmiast po pierwszym zgłoszeniu nie powinieneś na nic czekać ani wdawać się w żadne dyskusje tylko od razu zadzwonić do banku i zrobić chargeback.
Po pierwsze operator płatności obciążył by ich kosztami tej operacji (które niskie nie są, co zniechęca do powtarzania takich numerów na przyszłość).
Po drugie jeśli coś takiego powtórzyło by się kilka razy (znalazło by się
@komio: wszystkie karty płatnicze, zarówno kredytowe jak i debetowe, nie tylko Visa, Mastercard i wszelkie mniejsze też.
Procedura wygląda tak:
1 Zauważasz ze coś nie gra.
2 Próbujesz się skontaktować z tym kto zabrał pieniądze aby oddał po dobroci, jeśli nie uda się z nim skontaktować (np nie odbierze telefonu) lub poinformowany o błędzie nie odda
Z przymrużeniem oka patrzę na takie znaleziska...
Gdyby to miała być celowa kradzież, taka reakcja na zostanie przyłapanym byłaby skrajnie głupia. Dużo lepiej dla dobra całego procederu byłoby temu konkretnemu klientowi pieniądze jak najszybciej oddać, przeprosić i do tego jakiś rabat dorzucić. Ten sposób w zasadzie nie generuje kosztów (temu konkretnemu klientowi
W gorących jest.
Hotel pewnie preautoryzował 1 kwotę. druga kwota to zwykła sprzedaż ( nie wiemy czy zdalna czy Op na miejscu zapłacił). W takim przypadku na zdjęcie preautoryzacji trzeba niestety czekać właśnie max do 14 dni przy polskich kartach. Można zadzwonić do banku i oni powiedzą jaki to rodzaj transakcji się pojawił. Na naszym koncie często widnieje preautoryzacja jako "sprzedaż".
Jest to błąd pracownika który nie
Ok proszę bardzo :
1 hajs to pre-autoryzacja(blokada środków na koncie) wykonana w dniu 21 czerwca. Po około miesiącu blokada sama by znikła ( Rosjanie to nawet 2 miesiące czekają). Po 2 tygodniach jeśli hotel poprosi o to Centrum obsługujące karty i terminale czyli np. Polcard ( Hotel nie dzwoni do banku).
Ciekawostka: hotel może usunąć od razu preautoryzacje ale tylko w dniu którym została wykonana.
Takie preautoryzacja wykonuje się
a co robią jak komuś zablokują pieniądze a potem wyjedzie wcześniej i hotel urwie trochę z ceny całej rezerwacji?