Średnia sprzedaż "Gazety Wyborczej" w VI spadła o 12,9 proc. rdr
Rozpowszechnianie płatne razem Gazety Wyborczej, wydawanej przez Agorę, wyniosło w czerwcu 152 tys. sztuk i było o 12,9 proc. niższe niż rok wcześniej. W porównaniu z poprzednim miesiącem wynik jest słabszy o blisko 5 proc.
HaHard z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najlepsze
W mediach internetowych liczy się tylko klikalność, bowiem nic nie płacimy za dostęp do witryny, dlatego jedynym przychodem dla portalu
@salvador_w_dali: co do samej ilości przeczytanych artykułów to myślę, że nie jest tak źle. Patrząc po swoim otoczeniu to ludzie czytają więcej i więcej tekstów niż jeszcze parę lat temu, tylko że są to w większości artykuły w internecie.
Tutaj jest już praca do wykonania przez środowisko dziennikarskie, żeby te artykuły nie były kopią tekstu z innego portalu, często nawet bez
Bo sprzedaż na minusie mają.
Polecam zapoznać się z internetowym portfolio Agory. Co by nie mówić o zawartości tego koncernu, głupkami to oni nie są i przestawiają się na Internet.
Komentarz usunięty przez moderatora
Zmienił się po prostu sposób konsumowania treści. Teraz skanujemy tekst, wychwytując najważniejsze informacje. Mamy ich bardzo dużo na raz. Gazetę się po prostu ze spokojem czytało. W dodatku przyzwyczailiśmy się do tego, że informacja jest za darmo.
Ja