Problem KIA z konkursem z biletami na Euro 2016. Będą rekompensaty
Internauci najpierw dowiedzieli się, że wygrali w konkursie Kia Motors Polska bilety do Francji na Euro 2016, a niedługo potem firma anulowała wyniki i nagrody przyznała innym osobom. Importer twierdzi, że wynika to wyłącznie z ludzkiego błędu agencji WebTalk.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 37
Komentarze (37)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@porBorewicz07: a co ma do tego producent skoro konkurs organizowany był przez agencję?
To nie KIA jest winna tylko agencja, która zorganizowała konkurs. Niemniej jednak KIA powinna się odciąć od tej agencji bo z PRowego punktu widzenia kiepsko to będzie wyglądać jeśli agencja nie poniesie żadnych konsekwencji poza zwrotem kosztów nieprawidłowo wytypowanych zwycięzców.
( ͡° ͜ʖ ͡°)