Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko415
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

440

zenbox.pl - hosting nie dla prawilnego Mireczka :(

zenbox.pl celowo wprowadza w błąd reklamując się jako hosting bez ograniczeń, gdy w wywiadach przyznają, że jest inaczej. Działam w ramach regulaminu, nie przekraczam limitów konta i zenbox oczekuje, że dopłacę do hostingu 1000 pln miesięcznie! A to ich nie pierwsza wpadka!

supach
supach
z
bnowakowski.pl
dodany: 26.03.2016, 09:10:51
  • #
    hosting
  • #
    serwery
  • #
    webdev
  • #
    it
  • #
    technologia
  • #
    www
  • 373
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (4)

Negatywna opinnia o zenboxie innego bloggera

supach
z vadimpacajev.com
  • 8

Złe doświadczenie z zenboxiem, podziel się opinią

supach
z webhostingtalk.pl
  • 6

Komentarze (373)

najlepsze

d.....l
konto usunięte 26.03.2016, 09:26:57 via Mobile app
  • 88
Już nie raz powtarzały się takie problemy - trochę więcej zdjęć, video i blokada konta. Mówimy o wielkościach do 20 GB - to śmieszne :) Dlatego wolę korzystać z Amazon S3 lub OVH Object Storage - gdzie za kilka złoty tym się nie martwię. To hosting pod prostego bloga - wolny, ciągle awarie z pocztą, częste pady, panel zlepiony z kilku modułów, brak przejrzystości, wysokie ceny. Ogólnie odradzam, marketingowy szit ( ͡
  • 90
supach
supach
26.03.2016, 09:35:43 via Mobile app
  • 13
@declogpl: Kiedyś problemów z zenboxem miałem po prostu mniej. Teraz już nie mam siły i mam już pomysł gdzie ucieknę (i oszczędzę zenboxowi marudzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)), ale chciałbym najpierw zwrotu opłaty rocznej, bo zenboxa mam do ~maja 2017 :C
d.....l
konto usunięte 26.03.2016, 09:46:54 via Mobile app
  • 31
@supach: dlatego pomyśl o rozdzieleniu hostingu na skrypt + media. Większość storage ma API S3 lub OpenStack - do większości systemów są już pluginy. Ja trzymam wszystko w OVH Object Storage (Oktawave - drożej dysk ale ruch taniej) - za 0,05PLN brutto/GB/mc + jako CDN robię darmowego Cloudflare i za kilka złoty miesięcznie masz święty spokój nawet jak wrzucisz 10 TB.

Obecnie polecam dhosting.pl, mydevil.net - oba hostingi nie są bez
supach
supach
26.03.2016, 09:50:16 via Mobile app
  • 5
@declogpl: i chyba tak zrobię, przeniosę się do kolegi z hostingiem "z limitami", gdzie pewnie też dostanę roota, gdzie będę chciał się sam pobawić (co rozwiąże mi poprzednie frustracje i dorzucę sobie wreszcie hostowanie Ruby on Rails). A do udostępniania wybiorę dedykowaną usługę (co rozwiąże ostatnią frustracje). Bo widać, że zenbox bez limitów i zmartwień to świnka morska.
Enters
Enters
26.03.2016, 12:29:38 via Mobile app
  • 21
@supach: Na samym początku skusiła mnie cena i dość szybki support. Zacząłem przenosić serwis, którego pliki zajmują 250 GB i niestety konto zablokowali. Taki to był no limit. Mnie zrazili do siebie od samego początku.
  • 8
supach
supach
26.03.2016, 12:36:41 via Mobile app
  • 10
@Enters: no chyba to tylko pusty chłyt marketingowy. Nie wiem kim jest @fobi, ale jeżeli to oficjalne stanowisko zenboxa, to wg. mnie przyznał, że konkurencja zmusiła ich do złożenia obietnicy, żeby się wybić, a której nie są w stanie spełnić: http://www.wykop.pl/link/3086487/zenbox-pl-hosting-nie-dla-prawilnego-mireczka/#comment-35554617
zakla
zakla
26.03.2016, 12:37:25 via Mobile app
  • 6
@Enters: Dokładnie. Marketingowa ściema ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Enters
Enters
26.03.2016, 12:41:36 via Mobile app
  • 13
@zakla: @supach: Spoko ja rozumiem, że taka ilość danych jest duża ale niestety na starcie zenboxa tym bardziej nie było informacji o limicie na ilość danych. Gdyby wprost było napisane że jest limit to nie byłoby wprowadzenia w błąd osób które zainteresowały się ich ofertą.
kuba
kuba
26.03.2016, 09:58:03 via Mobile app
  • 15
@supach Dla prawilnych mireczków to jest MyDevil. Często polecany na #hosting. Teraz jest promocja na 50%, mogę Ci również podać dodatkowy kod i będzie 70% zniżki. Odezwij się na PW ;-)
  • 14
supach
supach
26.03.2016, 10:02:56 via Mobile app
  • 3
@kuba: jak jesteś userem to chętnie spytam jak się tego używa. Jak zenbox zwróci mi abonament, to może mi się przydać research w tej materii - dzięki ^^
zakla
zakla
26.03.2016, 11:34:28 via Mobile app
  • 0
@kuba: Dobrze wiedzieć.
byisk
byisk
26.03.2016, 11:35:30 via Mobile app
  • 6
@kuba: Niezła oferta pod kątem nowoczesnych technologii (Python, Ruby itd.). Myślałem, że takie hostingi są znacznie droższe.
d.....1
konto usunięte 26.03.2016, 17:27:11 via Mobile app
  • 13
Zenbox ma głupich marketingowców i tyle.
1. Naobiecywali UNLIMITET WSZYSTKO!!!one
2. Sukces (i zgaduję że fajne premie dla marketingu). A techniczni cicho siedzieć, wy zawsze generujecie problemy.
3. Hosting rośnie bo sukces, sukces bo hosting rośnie.
4. O #!$%@?, jednak techniczni mają rację. Musimy wprowadzić limity.
5. Marketingowcy oponują, jak to tak że był unlimited i jest limited? Toż to faux pas!
6. Powstaje nowy twór, UNLIMITED* HOSTING (*do osiągnięcia limitów)
7.
  • 12
W.....a
konto usunięte 26.03.2016, 18:00:34 via Mobile app
  • 3
@dzieciol1: Ja polecam OVH od siebie. Czy to najtańsze na świecie dedyki Kimsufi czy oferta od OVH trochę droższa. Jeszcze linuxpl.com ma dobre opinie.
d.....1
konto usunięte 26.03.2016, 18:25:14 via Mobile app
  • 4
@WysokiejJakosciSiekiera: ja polecę oktawave:
- polska firma, faktury vat bez problemu
- mogę wyłączyć instancję jak chcę i kasy nie żre
- prepaid
- 5 kliknięciami mogę z maszyny 1 rdzeń, 512 MB RAM zrobić 16 rdzeni i 96GB RAMu
- jak tego nie zrobię, a jest taka potrzeba to zrobi to autoskaler, w obie strony
- jak skończę potrzebować taką moc to 5 klików z powrotem robi z niej najmniejszą
supach
supach
26.03.2016, 18:58:13 via Mobile app
  • 1
@dzieciol1: Fair Usage przez zenbox jest użyte jako zasłona dymna. Raczej nikt na to się nie powołuje, bo raczej inne podmioty nie porywają się na coś czego nie są wstanie zaoferować.
m.....5
konto usunięte 26.03.2016, 12:45:14 via Mobile app
  • 11
U nich to norma, po przerzuceniu 100 GB do nich zablokowali konto. Super normalnie. Przecież strony z dużą ilością obrazków mogą tyle ważyć.

Po miesiącu była zmiana usługodawcy.
  • 5
supach
supach
26.03.2016, 12:48:23 via Mobile app
  • 2
@mati75: a zwrócili Ci kasę chociaż?
mi nie zablokowali konta, tylko quota strzelała.
zakla
zakla
26.03.2016, 12:57:10 via Mobile app
  • 7
@mati75: Problem jest taki, że ludzie tacy jak Ty (oszukani) nie podnoszą wrzawy, bo w sumie po co strzępić sobie nerwy. Do głosu natomiast dochodzą piejący z zachwytu blogerzy i potencjalni klienci potem mają mylny obraz tego, jaka jest prawda.
m.....5
konto usunięte 26.03.2016, 13:01:22 via Mobile app
  • 5
@supach: na miesiąc tylko wykupiłem, o parę zł to szkoda zachodu. Odblokowali to stopniowo przenosiłem.
AvantaR
AvantaR
26.03.2016, 17:03:02 via Mobile app
  • 9
Niestety zenbox.pl od kilku miesięcy działa dramatycznie, jeśli ktoś zastanawia się nad tym hostingiem to szczerze odradzam. Wystarczy poczytac komentarze na ich FP.
  • 1
supach
supach
26.03.2016, 19:12:18 via Mobile app
  • 0
@AvantaR: na FP zenboxa w negatywach widzę swoich znajomych, ale coraz mniej. Chyba odchodzą tak jak im się abonament kończy ;-P
Diplo
Diplo
26.03.2016, 19:10:12 via Mobile app
  • 8
nielimitowany dysk podlega tylko treścią strikte związanych z wyświetlaniem strony internetowe
źródło: comment_kmtV15QhtKf352zHaXqmp7r8d7HZUXQ6.jpg
  • 4
supach
supach
26.03.2016, 19:12:53 via Mobile app
  • 1
@Diplo: plus fair use, plus nawet jak spełniam regulamin to i tak otrzymałem odmowę.
byisk
byisk
26.03.2016, 19:14:02 via Mobile app
  • 1
@supach: Chodziło chyba o literówki :D
Diplo
Diplo
26.03.2016, 19:14:25 via Mobile app
  • 4
@supach: chodziło mi o elementarne błędy w posługiwaniu się polszczyzną. To że zenbox to pedał to inna sprawa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Fenrirr
Fenrirr
26.03.2016, 15:58:08 via Mobile app
  • 8
Dajcie spokój, w pracy mam skrzynkę mailową na zenboxie. Nie ma tygodnia bez awarii, padu, czy niedostarczonych maili (albo dostarczonych w pięciu kopiach to samo). Czekam z utęsknieniem czerwca, gdy zabieramy manatki i przenosimy się do profesjonalnej konkurencji.
  • 4
supach
supach
26.03.2016, 16:09:52 via Mobile app
  • 3
@Fenrirr: według @fobi zwracają pieniądze jeżeli nie jesteś zadowolony, napisz na support: http://www.wykop.pl/link/3086487/zenbox-pl-hosting-nie-dla-prawilnego-mireczka/#comment-35554617
gniewnypolak
gniewnypolak
26.03.2016, 16:12:02 via Mobile app
  • 2
@Fenrirr: Widzę, że takich można spotkać co raz więcej. Nie czekaj na ostatnią chwilę. Uciekaj :)
Fenrirr
Fenrirr
26.03.2016, 16:12:21 via Mobile app
  • 2
@supach: była wysyłana masa zgłoszeń, i nic. Doszło nawet do kuriozum, że gdy zdechła mi skrzynka służbowa, to laska z ichniego helpdesku kazała mi zgłaszać awarię ze skrzynki, której... awaria dotyczyła.
hao
hao
26.03.2016, 12:57:12 via Mobile app
  • 8
To taka tendencja z amerykańskich serwerów, która mnie szalenie denerwuje. Przerabiałem kilka z tych nielimitowanych, z czołowym iPage'em, który okazał się jednym wielkim rozczarowaniem. UNLIMITED to.. uwaga 25 GB pojemności! 25 GIGA! Za taką samę cenę w Polsce można kupić hosting nieco większy, bez takich ostrych limitów odnośnie obciążenia procesora i transferu. Miałem u nich stronkę z wiadomościami video (około 8GB), po drugim zablokowaniu strony (bo przeciążała ich limity) przeniosłem do polski.
  • 7
supach
supach
26.03.2016, 13:00:48 via Mobile app
  • 3
@hao: z kolei CrashPlan i BlackBaze są dobrym, amerykańskim przykładem unlimited w niskiej cenie.
hao
hao
26.03.2016, 13:03:12 via Mobile app
  • 3
@supach: Tych nie znam. Hostingu kupowałem z jakiejś TOP10 UNLIMITED... ;-) Ah naiwności ;-)
Tylko czy rzeczywiście unlimited? wątpię, ale sobie zaraz poczytam o nich :)

Ah i jeszcze źle napisałem: W zamian za 25GB UNLIMITED w iPagu, można w Polsce mieć 300GB w podobnej cenie (nie jak napisałem trochę więcej) ;)
supach
supach
26.03.2016, 13:05:37 via Mobile app
  • 2
@hao: to jest akurat backup, z którego korzystam, a nie hosting. Odnoszę się do nich, bo sam używam CrashPlan i porównuję fair use >32GB na zenboxie i >4TB w CrashPlanie.
ryhu
ryhu
26.03.2016, 16:11:29 via Mobile app
  • 7
prawilny mireczek

z jedną aktywnością na mirko xD

Prawilność prawie na poziomie "przeglądam wykop regularnie od 1978r, ale dopiero teraz postanowiłem założyć konto", co mniej więcej oznacza: "zapiekła mnie dupa i jak potrzebuję, to niby jestem takim aktywnym członkiem społeczności, ratujcie."
źródło: comment_4v7Ctq0hp1obVAnAfNTcWDbxem7lt3pU.jpg
  • 4
zakla
zakla
26.03.2016, 16:26:49 via Mobile app
  • 1
@ryhu: #bordo #buldupy (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
supach
supach
26.03.2016, 16:27:31 via Mobile app
  • 2
@ryhu: #bordo zdecydowanie nie jestem, ale dupa mnie nie piecze [;
supach
supach
26.03.2016, 16:28:21 via Mobile app
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

antistorm-eu
antistorm-eu
26.03.2016, 12:43:53 via Mobile app
  • 7
Ze swojej strony mogę polecić unixstorm.org
Antistorm stoi na ich hostingu od początku i jest zero problemów.
  • 6
supach
supach
26.03.2016, 12:47:56 via Mobile app
  • 2
@antistorm-eu: jak dostanę zwrot, to zacznę robić research - wtedy się przyda - dzięki!
zakla
zakla
26.03.2016, 12:55:36 via Mobile app
  • 1
@antistorm-eu: Też słyszałam pozytywne opinie na temat tej firmy.
antistorm-eu
antistorm-eu
26.03.2016, 13:01:43 via Mobile app
  • 2
@zakla: @supach: Widać, że lubią to co robią i robią to dobrze. Kontakt jest bardzo szybki i rzeczowy.

Natomiast te wielkie serwisy hostingowe już nie muszą się przejmować pojedynczym klientem. Funkcjonują jak korpo i interesuje ich jedynie statystyka, a nie indywidualne podejście do każdego.
d.....n
konto usunięte 26.03.2016, 11:38:01 via Mobile app
  • 7
To co wodzimy to samo ukaranie poprzez gówno oszczędności. Nieograniczona przestrzeń i transfer w cenie 10 kaw ze starbaksa, że tak powiem... ja jebię :D

Jeżeli konto hostingowe jest używane do pracy (a jest) to najtańszą sensowną opcją jest hosting Performance od OVH, około 600zł brutto za rok. I to naprawdę takie minimum bez rewelacji do zastosowań zawodowych.
  • 17
zakla
zakla
26.03.2016, 11:42:46 via Mobile app
  • 8
@de_mon: Wszystko by wyglądało inaczej, gdyby wprost było powiedziane, jakie są limity.
ello
ello
26.03.2016, 11:45:44 via Mobile app
  • -2
@de_mon: Dokładnie, ci debile kupują "nielimitowany" hosting w cenie czteropaka a później trują dupę supportowi.

Jest taka niepisana zasada, że jak coś ma nolimit to się tego nie kupuje. Jak coś kosztuje poniżej 1000 rocznie i twierdzi, że robi backupy a backupy są potrzebne... to też się tego nie kupuje.

Ale to trzeba byłoby się przejść do jakiegoś znajomego informatyka, rzucić stówę i z nim pogadać. No ale po co :D
supach
supach
26.03.2016, 11:48:10 via Mobile app
  • 1
@de_mon: dokładnie, gdyby byli w stanie dotrzymać tego co obiecali to bym się nie czepiał. Ale m.in. tymi obietnicami (i dobrymi opiniami w tym czasie) mnie do siebie ściągnęli.

Co do ceny to mam CrashPlan backup gdzie mam nieograniczoną przestrzeń za $5 miesięcznie, także da się, ale przy duuuużej skali. Której zenbox nie ma.
kamillus
kamillus
26.03.2016, 15:48:32 via Mobile app
  • 5
@supach:
1. od kiedy Ty jesteś prawilny?
2. od kiedy Ty jesteś mireczkiem?
3. trolololo buldópy na wypoku
4. jakoś na dniach biorę jakiś większy soyoustart na potrzeby devtreningow - może będziesz chciał jakiegoś kimsufca ode mnie przejąć? ;)
  • 1
supach
supach
26.03.2016, 15:55:52 via Mobile app
  • 2
@kamillus: mordo ( ͡° ͜ʖ ͡°) masz szczęście, że wiem kiedy trollujesz <3
Jak zen zwróci mi pieniądze, będę robił research ^^
NH35
NH35
26.03.2016, 16:26:13 via Mobile app
  • 4
Jak już w komentarzach polecamy sprawdzone hostingi to mogę szczerze polecić hosting Minthost. Za 10 Gb przestrzeni dyskowej i nieograniczony transfer płacę ok 25 zł (rocznie), brak większych awarii, support bez zarzutu.
  • 4
supach
supach
26.03.2016, 16:29:44 via Mobile app
  • 3
@NH35: Dzięki - dopisuję do listy do researchu jak dostanę zwrot [;
NH35
NH35
26.03.2016, 16:33:23 via Mobile app
  • 1
@supach: *Mintshost
lucaspl
lucaspl
26.03.2016, 20:29:58 via Mobile app
  • 2
@NH35: Plis, policzcie sobie na kalkulatorze koszty i zastanówcie się, czy warto pakować cokolwiek na hostingi za ...25 zł. Sorry, ale idziecie drogą Klientów 2be.pl ;) Milion osób poleca linuxpl.com, są na rynku naprawdę lata wiec idźcie drogą rozsądku a nie cebuli
reason
reason
26.03.2016, 16:19:42 via Mobile app
  • 4
@supach: Możesz mi wytłumaczyć jak to działa? Szczególnie w przypadku pliku z filmem.
"Edytuje w Final Cucie i podczas edycji łatwiej mi robić synchronizację projektu na serwer (uploadują się tylko zmiany) niż co chwilę wrzucać cały zrenderowany projekt na YouTube." ?
  • 1
supach
supach
26.03.2016, 16:25:02 via Mobile app
  • 3
@reason: w uproszczeniu. Masz surówkę (czyli to co zrzuciłeś z kamery), oprócz tego w masz zmiany, które nałożyłeś na projekt i materiały proxy. Możesz zuploadować surówkę raz i potem zmiany w projekcie (w większości xmle) i klient po jego stronie może sobie zrenderować w niższej rozdzielczości itp żeby zobaczyć jak są naniesione zmiany.
11mariom
11mariom
26.03.2016, 15:31:29 via Mobile app
  • 4
@supach: nie jesteś jedyny ;) migrowałem klienta na chmurę, który też używał zbyt wiele z nieograniczonych zasobów… Trochę źle napisany skrypt, kilka za dużo połączeń do bazy, więc wcinało to trochę procka. Ale chyba więcej mówić nie mogę ;)

Projekt, który ma ruch przez 2-3 tygodnie w roku, resztę czasu tyle co nic.
  • 1
supach
supach
26.03.2016, 15:57:44 via Mobile app
  • 3
@11mariom: niektórzy po prostu lubią robić z regulaminu i marketingu ciężką sprawę
saneczki
saneczki
26.03.2016, 15:26:08 via Mobile app
  • 4
Ja mogę polecić hosting na bardzo wysokim poziomie obsługi maja dyżury tel /gg całą noc, upload time 99,9+ linuxpl.com
Niech jakiś mirek spec IT się wypowie o nich ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
supach
supach
26.03.2016, 15:58:11 via Mobile app
  • 1
@saneczki: będę researchował po zwrocie (-;
KwadratowyPomidor
KwadratowyPomidor
26.03.2016, 19:14:36 via Mobile app
  • 2
linuxpl.com


@saneczki: dokładnie, najlepszy hosting i tatni wszystkim na lewo i prawo polecam

najlepszy support (przez ostatnie 5 lat każda odpowiedź na mejla najczęściej z zakończoniem sprawy w ciągu <10 minut)

no i ogromny plus za darmowy dostep SSH nie trzeba się #!$%@?ć z ftp jak w jakimś średniowieczu
B.....e
konto usunięte 27.03.2016, 07:54:13 via Mobile app
  • 3
@supach: Faktycznie jest tak, że w wielu firmach hostingowych nadużywa się sloganu "bez limitów". Inna sprawa jest taka ,że w te dyrdymały mogą wierzyć ludzie nie techniczni a nie taki gość jak ty. Wiesz dokładnie pewnie ile kosztuje firmę storage, transfer itp. Wiesz dokładnie,że jest to tylko chwyt marketingowy a pojęcie oversellingu to powszechna praktyka na hostingach współdzielonych. (a limitowanie łącza nawet na serwerach dedykowanych)

Dlatego pomimo,że zenbox ewidentnie używa haseł
  • 23
supach
supach
27.03.2016, 09:43:27 via Mobile app
  • 0
@Bozyszcze: to czemu np. CrashPlan i BackBlaze jest w stanie zaoferować unlimited storage w niskiej cenie? Są jednak firmy, które są w stanie to zagwarantować.
B.....e
konto usunięte 27.03.2016, 09:48:15 via Mobile app
  • 2
@supach: bo to nie jest webhosting a storage na backupy. Zobacz sobie jakie ceny są na amazonie za normalny storage taki na potrzeby webowe i storage z serii Glacier (przeznaczony jako storage właśnie na kopie zapasowe czy archiwa do których dostęp natychmiastowy i ciągły nie jest potrzebny). Różnica w cenie jest kolosalna
B.....e
konto usunięte 27.03.2016, 09:53:52 via Mobile app
  • 1
@supach: zobacz sobie o jakich kwotach mówimy:
https://aws.amazon.com/s3/pricing/
1TB przy standardowym storage miesięcznie to koszt 300USD
1TB przy Glacier 7USD !

Jest różnica?:D
Stick
Stick
26.03.2016, 21:13:54 via Mobile app
  • 3
Jakaś siła wyższa sprawiła że się tam nie przeniosłem (a był taki plan). A teraz to :-) No to zostanę przy starym hostingu z limitami bo te bez limitów jak widać mają większe limity niż te limitowane. Jaja.
  • 1
supach
supach
26.03.2016, 21:31:04 via Mobile app
  • 3
@Stick: no tak. W żadnym miejscu nie napisałem, ze jak na takie pieniądze te limity nie sa niskie. Problem jest w tym, ze reklamują sie, ze sa nieograniczone i nawet nie próbują sie wywiązać ze swoich obietnic.
Wextor
Wextor
26.03.2016, 18:54:58 via Mobile app
  • 3
Popieram ten hosting to jakaś pomyłka
  • 1
supach
supach
26.03.2016, 19:04:34 via Mobile app
  • 3
@Wextor: pomyłką jest 2be, powiedzmy, że jest to hosting dla ludzi o małych wymaganiach [;
Kajetan83
Kajetan83
26.03.2016, 18:49:44 via Mobile app
  • 3
Ja mam łącze GPON 400/400 za które płace 64 zł/miesiąc. 100% bezawaryjności (według specjalnie założonych statystyk na routerz ponad pol roku loguje ta kwestie). Wysyłam miesięcznie ponad 5TB danych jak nie więcej. Jest możliwe świadczenie wysokiej jakości usług za niewielkie pieniądze...
  • 2
supach
supach
26.03.2016, 19:05:22 via Mobile app
  • 3
@Kajetan83: dlatego podałem też przykład wykorzystywanego przeze mnie CrashPlana, żeby pokazać, że Fair Use jest użyty tutaj jako zasłona dymna
netmaniak
netmaniak
26.03.2016, 20:15:24 via Mobile app
  • 2
@Kajetan83: Możesz zdradzić co to za operator ma taką super ofertę ? Raczej minusy za "reklamę" się nie sypną bo pewnie trochę osób też jest ciekawych. Swoją drogą ilość danych porażająca , prowadzisz firmę hostingową ?
i.....y
konto usunięte 26.03.2016, 18:33:55 via Mobile app
  • 3
Dlatego z polskim hostingiem nie mam nic wspólnego. Na Dreamhost mam nieco wyższy ping ale kompletny brak ograniczeń. No i jest zawsze Amazon oraz Google Cloud jakby chcieć coś niezawodnego i płacić sensownie. Polakom się nie ufa w kwestii usług.
  • 9
lucaspl
lucaspl
26.03.2016, 18:36:41 via Mobile app
  • 5
@indywidualny: nie ogarniam takich komentarzy. Nie rozumiecie, że zwykły user nie-admin nie ogarnie postawienia tego wszystkiego i niezbyt mu się to opyla zlecać? :)

Pod potrzeby autora wniosku ok, vps przynajmniej jest już zalecany ale jak ktoś chce małą stronkę na 1 k uu miesięcznie to po cholere mu vps/cloudy itd ;)
i.....y
konto usunięte 26.03.2016, 18:39:55 via Mobile app
  • 1
@lucaspl: akurat miałem na myśli Shared Hosting na Dreamhost. Czyli po prostu zwykła oferta bez limitów, nie dedyk. Za oceanem jednak lepszej jakości są usługi i taniej.
supach
supach
26.03.2016, 19:06:21 via Mobile app
  • 0
@lucaspl: powiem więcej, mi jako osobie technicznej, nie chce się niektórych rzeczy robić. A niektórych, np. zabezpieczenia, w ogóle nawet nie powienienem robić jeżeli się w tym nie specjalizuje [;
stachowski
stachowski
26.03.2016, 19:36:19 via Mobile app
  • 2
@supach
jest mnóstwo firm, które mają nieco naciągane slogany. ale są to tylko slogany, skierowane do ogółu. wiadomo, że jak masz specyficzne potrzeby to powinieneś zwracać uwagę na oferty na specyficzne potrzeby a nie patrzysz na tani hosting współdzielony.
trzymaj te pliki w amazon s3 i po problemie. będzie Cię to nie dużo kosztować.
  • 3
supach
supach
26.03.2016, 19:37:13 via Mobile app
  • 0
@stachowski: spoko, tylko ja nie miałem takiej potrzeby jak kupowałem ten hosting. Potrzeba pojawiła się dużo później. (-;
stachowski
stachowski
26.03.2016, 19:39:36 via Mobile app
  • 2
@supach: okej, zatem weź to pod uwagę i dostosuj platformę:)
fakt, że jest mocno naciągane z tym nie ograniczonym hostingiem.
supach
supach
26.03.2016, 19:46:23 via Mobile app
  • 0
@stachowski: nauczony doświadczeniem, jak dostanę zwrot abonamentu, tym razem zrobię dokładny research [;
y.....l
konto usunięte 26.03.2016, 16:26:32 via Mobile app
  • 2
Po co korzystać z hostingów jak jest amazon, dockery, packery, terraformy, infrastructure as a code, etc. Bez sensu...
  • 2
supach
supach
26.03.2016, 16:29:10 via Mobile app
  • 6
@yggdrasil: bo nie zawsze potrzebny jest rocket-science [;
y.....l
konto usunięte 26.03.2016, 16:31:22 via Mobile app
  • 2
@supach: No właśnie dlatego warto używać wszystkich tooli dookoła. :) Napiszesz sobie raz i możesz zrobić deploy 1 aplikacji albo od razu klastra we wszystkich lokalizacjach i w ogóle bajka. :)
W.....r
konto usunięte 26.03.2016, 16:11:46 via Mobile app
  • 2
@supach
źródło: comment_w9tYhN9AvFtf6keoYTXveEK7qLRfaMfj.jpg
  • 3
supach
supach
26.03.2016, 16:25:42 via Mobile app
  • 1
@WujekHejter: pokazuje, który plik mu nie pasuje? o.O
W.....r
konto usunięte 26.03.2016, 17:22:43 via Mobile app
  • 1
@supach: Jak bede w domu, to sprawdze i sie odezwe.
W.....r
konto usunięte 26.03.2016, 20:06:50 via Mobile app
  • -1
@supach: Strona jest ok. Fałszywy alarm.

Warto napisać do supportu 360 o co im chodzi ;p
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >
  • Wykopujący (440)
  • Zakopujący (26)

Hity

tygodnia

Żądamy przywrócenia poprzedniego wyglądu strony wykop.pl
13521
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Trwa potężna przecena gazu na rynkach - już 60 euro (282 zł) za MWh
3807
Prokuratur od Ziobry chroni brata komendanta Szymczyka.
3472
Nie żyje Krzysztof Balawejder - prezes MPK Wrocław
2961
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #internet
  • #cenzura
  • #cloud
  • #dns
  • #domena
  • #domeny
  • #programowanie
  • #serwery
  • #small
  • #stronywww

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki