Ostatnio również musiałem pozbyć się erotycznego spamu z mojej skrzynki, więc napisałem do większości firm o mojej biednej 12 letniej córce, która musi czytać te zbereźne SMS-y, a jest jeszcze dzieckiem i to podpada pod pedofilię. W trymiga usunęli mnie ze wszystkich list, ba! odpowiedzi zostały wysłane jeszcze tej samej nocy. Tylko teraz nikt do mnie nie pisze :(
Ja na skrzynkę interii dostaję kilka razy dziennie spam z ofertą Viagry. Dodają do do kont zablokowanych ale nic to nie pomaga bo zaraz przychodzi z nieznacznie zmienionych adresów. Już mi ręce opadają.
Bez sensu, w dodatku cały ten tekst wygląda jakby był pisany przez dziecko. Już tłumaczę czemu bez sensu. Otóż w umowie z operatorem komórkowym (w przypadku prepaidów też taka umowa jest zawierana) zgadzasz się na udostępnianie Twojego numeru różnym firmom w celach marketingowych. Taka zgoda jest wyrażona domyślnie. Firma, która wysyła Ci reklamy z numeru 7xxx lub 7xxxx zakupiła bazę danych od operatora i weszła w posiadanie Twojego numeru legalnie
Nie sil się na ironię... Widocznie słabo szukałeś. Regulaminy są ogólnodostępne i dobrze widoczne.
1) Orange: oferta -> na kartę -> orange pop (lub orange go) -> poznaj (...) -> ostatnia karta "cenniki i regulaminy" i tam "Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych (...)".
Zadzwoń do BOK. Oni powiedzą, że zgodnie z prawem nie mogą zablokować numerów premium, ale wystarczy, że napiszesz maila: "Proszę o usunięci mnie z Państwa listy numerów", do właściciela numeru premium podając swój numer. Firmy mają obowiązek Cię usunąć.
Jeśli chodzi o Orange, to żeby wyłączyć sms-spam dzwonimy pod *100, łączymy się z konsultantem i mówimy, że chcemy zablokować sms'y reklamowe i konkursowe, a także smsy z podanych numerów. I podajemy wszystkie numery, z których otrzymaliśmy spam. Jest to metoda o tyle skuteczna, że firmy posiadają dzielone bazy danych i usunięcie z jednej, spowoduje usunięcie naszego numeru w firmach partnerskich (przynajmniej tak mówiła miła pani konsultantka). Ja tak zrobiłem miesiąc temu
Od siebie dodam, że połączenie z Biurem Obsługi Klienta jest płatne (złotówkę chyba) i lepiej całą sprawę załatwić korespondencją mailową - bok@orange.pl
Ja wczoraj wygrałem 2 razy milion i raz 50 000. Dobry jestem nie? :D ale żeby odebrać nagrodę musiałem wysłać sms za 3,66zł ale nie chciałem... Podobno pieniądze szczęścia nie dają :)
Powinno dzialac. Chyba ze juz sie wzielo udzial w jakims konkursie (typu loteria orange bmw), to wtedy regulamin tego konkursu reguluje czy i ile smsow sie dostanie.
Sam chciałem wyłączyć reklamy ale powiedzieli mi, że trzeba zarejestrować nr. A po jaka cholerę mam rejestrować i podawać pełne dane osobowe jeśli mam zwykły play fresh na kartę. Już wolę te smsy niż dać im swoje dane.
@roanhn: Play wymaga rejestracji zapewne z kilku powodów:
1) wszyscy niezarejestrowanie nie mają właściwie żadnych praw, czyli jest to klient, który płaci, ale którego można odsyłać na drzewo - to obniża koszty obsługi klientów,
2) rejestrując się dostarczasz operatorowi bardzo dużo informacji przydatnych przy przy planowaniu usług i cenników,
3) polska ustawa telekomunikacyjna jest tak skonstruowana, że dopóki się nie zarejestrujesz, to jesteś dla operatora nikim - nie ma więc właściwie
Komentarze (130)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Moja lista maili spamerów:
reklamacje@avantis.pl,
reklamacje@teleaudio.pl,
reklamacje@mni.pl,
reklamacje@mobiltek.pl,
ok@pomocplay.pl,
wapster@wapster.pl,
gsm@tvn.pl,
serwisyplay@agora.pl,
redakcja@czywiesz.pl,
@p4trykx
Nie sil się na ironię... Widocznie słabo szukałeś. Regulaminy są ogólnodostępne i dobrze widoczne.
1) Orange: oferta -> na kartę -> orange pop (lub orange go) -> poznaj (...) -> ostatnia karta "cenniki i regulaminy" i tam "Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych (...)".
2) Plus: wszystko jest na stronie http://www.plus.pl/informacje/regulaminy/ (podpowiem: ofert na karte dotyczy "regulamin dla użytkowników" a nie dla abonentów)
3) Era: http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/taktak_info na dole: "Regulamin Świadczenia Usług
W moim wypadku poskutkowało.
1) wszyscy niezarejestrowanie nie mają właściwie żadnych praw, czyli jest to klient, który płaci, ale którego można odsyłać na drzewo - to obniża koszty obsługi klientów,
2) rejestrując się dostarczasz operatorowi bardzo dużo informacji przydatnych przy przy planowaniu usług i cenników,
3) polska ustawa telekomunikacyjna jest tak skonstruowana, że dopóki się nie zarejestrujesz, to jesteś dla operatora nikim - nie ma więc właściwie
Aby wypisać się z akcji, należy wysłać SMS-a o treści KONIEC pod bezpłatny numer 80430