Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko610
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

1198

Janusze Biznesu z Płocka... unieważniają bezterminowy karnet na basen po 3latach

Płock - Małżeństwo kupiło bezterminowy karnet basen w 2013r. W 2016 okazał się już nieważny.

Billybob
Billybob
z
portalplock.pl
dodany: 05.01.2016, 12:47:41
  • #
    polska
  • #
    plock
  • #
    hotel
  • #
    basen
  • #
    januszebiznesu
  • #
    biznes
  • 225
    • Facebook
    • Twitter

Treści powiązane (11)

a to facebook hotelu...wiecie co znim zrobić ;)

zwirooo
z facebook.com
  • 89

Za granicą 17 letni kupon na pizze zrealizowali nawet.

jabolsy
z wykop.pl
  • 60

Komentarze (225)

najlepsze

mike78
mike78
05.01.2016, 13:27:09
  • 971
Czy jeśli ci państwo będą chcieli wykorzystać karnet w 2020 roku, to też mam się zgodzić?


Zajebisty argument. Oczywiście, że tak.
  • 25
gomis
gomis
05.01.2016, 14:47:07
  • 325
@reklama_z_wykop_market: akurat z tego co zrozumiałem, to wymienione małżeństwo kupiło karnet już u obecnego właściciela. Przeczytaj całość ze zrozumieniem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
mike78
mike78
05.01.2016, 14:53:22
  • 171
@reklama_z_wykop_market: Ale może to jednak ty czytaj ze zrozumieniem? Gdzie tam jest napisane, iż bohaterowie artykułu zaopatrzyli się w karnet w Orlen Medika?

Pani z hotelu mówi, się im przez pomyłkę napisało, że są ważne bezterminowo i robi klientom łaskę akceptując karnety przez kolejne dwa lata. Mało tego - pisze (a odnosi się do jakichś innych klientów) - akceptowali również karnety z innej firmy.

Ma to niby dowodzić wielkiej wspaniałomyślności (bo
mroz3
mroz3
05.01.2016, 13:39:40
  • 396
januszem biznesu jest ten kto projektował tą #!$%@?ą stronę... i to wszystko przy ublocku
źródło: comment_faPQxg9QoUh0ySu7McjObxDqKGkzTMDb.jpg
  • 19
simperium
simperium
05.01.2016, 14:20:49
  • 179
i to wszystko przy ublocku

@mroz3: aj tam od razu janusz biznesu. Ot po prostu dobry programista, który wie jak omijać adblocki i ublocki... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
chanelzeg
chanelzeg
05.01.2016, 14:26:47
  • 99
@mroz3: Też tak robie na swoich stronach. Filtry ublocka bardzo łatwo ominąć, wystarczy nie korzystać ze standardowych systemów bannerowych i nazw. Zarobki poszły w górę, nieznacznie bo 12%, ale i tak się opłącało bo to było 2h pracy. Jak komuś się nie podobają reklamy na mojej stronie to niech nie włazi albo za każdym wejściem ręcznie dodaje regułki do blocka bo nazwy klas dotyczących reklam, folderów i plików są generowane losowo
L.....c
konto usunięte 05.01.2016, 13:41:09
  • 227
Skoro państwo może unieważnić bezterminowo wydane prawo jazdy, czy dowód osobisty, to co tam jakiś janusz będzie się przejmował bezterminowymi karnetami.

A smaczku dodaje:

Ponieważ jednak to był nasz błąd, honorowaliśmy tak wystawione karnety przez cały 2013 rok, przez 2014, nawet przez 2015 rok! Poszliśmy na rękę naszym klientom, wpuszczając ich nawet na karnety Orlen Mediki, choć taka firma od dawna nie istnieje! Ale kiedyś trzeba położyć temu kres.


Bezczelność dyrektor tego
  • 21
pies_ogrodnika
pies_ogrodnika
05.01.2016, 14:45:54
  • 11
@gramatyczny_nazista: no ale z drugiej strony to chyba dobrze, że nie #!$%@? się w ciebie dziadunio co trzyma twarz przed szybą, bo ledwo co widzi i ma do tego ograniczoną reakcję. Sens zmiany był dobry, a to że ktoś się na tym wzbogaci to nie wina PO tylko #!$%@? społeczeństwa, co chce wycisnąć jak najwięcej kasy z każdej nadarzającej się sytuacji. Powiem więcej, choć dla starych ludzi to zawsze katorga jest,
p.....1
konto usunięte 05.01.2016, 15:09:39
  • 8
@wali_ci_z_kopary: @pies_ogrodnika: Naprawdę w to wierzycie? Nie wiecie jak wyglądają takie badania? Zazwyczaj wygląda to tak:
- Witam, czy dobrze się Pan czuje/czy ma Pan dobry stan zdrowia?
- Tak
- Czy widzi Pan dobrze?
- Tak
- Dziękuję, tutaj ma Pan potwierdzenie przejścia badań, 100zł się należy
(...)
wykopowicz71
wykopowicz71
05.01.2016, 13:56:14
  • 153
Najlepsze jest to: "Nasza rozmówczyni wskazuje, że zapis na karnecie o tym, że nie ulega on przedawnieniu, jest bardzo nieprecyzyjny, wprowadza w błąd i nasz czytelnik może domagać się wyjaśnień, jak go interpretować. " I to mówi rzecznik praw konsumenta!!! Zapis jest w 100% precyzyjny i dokładnie wiadomo o co w nim chodzi.
  • 5
sylwke3100
sylwke3100
05.01.2016, 14:25:05 via Android
  • 8
@wykopowicz71: No to widać że tylko takie lanie wody nic więcej
wykopowicz71
wykopowicz71
06.01.2016, 21:33:39
  • -1
@dzieciol1:
Oczywiście, że mam. Jeżeli na karnecie jest napisane, że ma jest bezterminowy, to ma być bezterminowy. Wszystko inne jest cwaniactwem i oszustwem, nawet jeżeli dopuszczalnym przez prawo. Tworzone na korzyść oszustów. No, ale na szczęście można głosować pieniędzmi i oszustów omijać z daleka.
DarnoQ
DarnoQ
05.01.2016, 13:34:53
  • 134
Zamiast cieszyć się, że ktoś przyjdzie i będzie można mu coś dosprzedać i jeszcze zachęcić żeby wziął dodatkowe osoby to je anulowali. A koszty stałe i tak ponoszą. Chyba że na tym basenie jest taki tłok że się wejść nie da (ale śmiem wątpić) to wtedy z jakąś redukcją godzin/dni można by kombinować.
  • 3
TheMan
TheMan
05.01.2016, 18:48:43
  • 14
@DarnoQ: No widzisz, a ich mocno zapiekło, że ktoś kupił 15 karnetów za 350 zł i chce je wykorzystać na wejścia, a nie na czas trwania karnetu. Co ich tak na prawdę boli wpuścić te osoby? 15 razy przecież nie będą przychodzić do końca życia tylko... 15 razy. A i może zapiekankę za 10 zł kupią w barze przy basenie.
earonson
earonson
05.01.2016, 19:31:00
  • 8
@DarnoQ: Dokładnie, zupełnie nie rozumiem takiego podejścia do klienta. Zamiast uśmiechnąć się i pozwolić ludziom pływać (a na przyszłość ewentualnie zmienić zapis przy karnecie), zrobili problem z niczego i tylko narobili sobie kłopotów. Bardzo dobrze, że takie sprawy są nagłośniane, bo jakość usług w Polsce wciąż kuleje.
jawor44
jawor44
05.01.2016, 14:36:42
  • 103
Tak to działa w ameryce. Kupon zniżkowy na pizzę dodawany do gry działa po 17. latach.
  • 4
jawor44
jawor44
05.01.2016, 15:13:20
  • 6
@Kazadum: tak, bo mrożone pizze trzeba uzupełniać zapasami własnej lodówki. Polecam giuseppe 4 sery z salami i pieczarkami.
Ta marka jest na rynku co najmniej 17 lat, więc muszą produkować dobrej jakości pizze.
Jan0l
Jan0l
05.01.2016, 20:36:35
  • 3
@jawor44: Linie lotnicze American Airlines które sprzedawały dożywotnie nielimitowane bilety w latach 80 cały czas wywiązują się z umowy, pomimo tego że straciły na ich skutek miliony dolarów.
https://en.wikipedia.org/wiki/AAirpass
simperium
simperium
05.01.2016, 14:20:03
  • 98
A wystarczyło przeprosić osoby i zmienić bilety na czasowe (np. 5 lat) i w ramach rekompensaty dorzucić jakieś 5 dodatkowych wejść. Jeśli osób, które kupiły takie karnety jest niewiele, to nie odczuliby jakiejś szczególnej różnicy.
  • 6
m_i_n
m_i_n
05.01.2016, 14:26:21
  • 145
@simperium: Rozwala mnie jak w całej gammie możliwych rozwiązań (min. te który sam opisujesz) tego problemu oni wybrali to najgorsze z możliwych (pod chyba każdym względem) ;)
Gacrux
Gacrux
05.01.2016, 16:33:05
  • 5
@simperium: tym bardziej, że przecież za ten karnet zapłacili
adidanziger
adidanziger
05.01.2016, 14:10:46
  • 87
Powinien już dawno przywyknąć do faktu funkcjonowania takich osobników jak kierowniczka tego basenu, ale jakoś nie mogę. Czy ci ludzie naprawdę nie zdają sobie sprawy, że przez takie zachowanie nie zaoszczędzą tylko stracą?
  • 1
majkelos13
majkelos13
05.01.2016, 17:59:27
  • 3
@adidanziger: Nie, bo w Polsce w dalszym ciągu zatrudnia się "po znajomości" a nie według kwalifikacji.
m_i_n
m_i_n
05.01.2016, 14:24:17
  • 66
W mojej ocenie jeśli koniecznie już muszą je anulować (co można zrozumieć, np: zmiana polityki hotelu, nowy właściciel etc) to powinni dokonać zwrotu pieniędzy za niewykorzystane wejścia. W obecnej formie to po prostu jest nie wywiązanie się z zawartej umowy. Chociaż nawet zwrot kasy był by nagięciem prawa bo po to właśnie kupuje się karnet aby mieć w pewnym sensie gwarancje ceny. Hotel w tym czasie miał ich pieniądze, oni mieli X
  • 2
Wykopaliskasz
Wykopaliskasz
05.01.2016, 19:30:32
  • 1
@m_i_n: Nie wywiązanie się z zawartej umowy. Trzeba by pewnie iść z tym do sądu. Myślę, że hotel jest świadomy możliwości przegranej i daje te przedłużenia. Liczy na to, że jak ludzie usłyszą o ograniczonym czasie, to machnął ręką i wykorzystają wejścia jak najszybciej. Ewentualnie wymienią swoje karnety na te z ograniczeniem czasowym do końca roku. W ten sposób hotel zmniejsza pulę osób, które potencjalnie mogłyby dochodzić swoich praw.
kosma1
kosma1
06.01.2016, 03:33:30
  • -1
@m_i_n: Hotel kupić na allegro, mieć wy...e:)
l.....e
konto usunięte 05.01.2016, 14:41:53
  • 59
Dobrze że karnet jest bezterminowy, to tylko stwierdził że termin upłynął. Gorzej jakby karnet był dożywotni, bo mógłby zabić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 1
lolek_z_bolkowa
lolek_z_bolkowa
05.01.2016, 15:16:53
  • 4
@lochfyne: Z 10 lat temu z okazji WOŚP we Wrocławiu Aquapark ufundował do licytacji karnet bezterminowy dla 4 osób o nazwie typu 1000lat i jeden dzień dłużej ( poszedł za kwotę około 5000pln tak mi się pamięta :) ). Kto znajdzie informację w necie co się dzieje z tym karnetem na dzień dzisiejszy (nie chodzi o diamentowe karty z 2010-2012 roku bo te już szły za 30tys pln). Aquapark w tym
monarchista
monarchista
05.01.2016, 15:13:30
  • 52
"Czy jeśli ci państwo będą chcieli wykorzystać karnet w 2020 roku, to też mam się zgodzić?"
TAK.
inhaler
inhaler
05.01.2016, 15:31:21
  • 49
"Chodziło nam o to, że bilet kupiony w końcówce 2012 roku był ważny do końca następnego roku, ale do głowy by nam nie przyszło, że ktoś będzie chciał na niego wejść po trzech latach - mówi Joanna Białaszek."
No błaaagam. Skoro karnet miał być ważny do końca 2013 to należało wydrukować "ważny do końca 2013 r." a nie "bezterminowo". Co za kretyńskie i uwłaczające inteligencji przeciętnego obywatela tłumaczenie. Chodziło nam? A klienci
czoda
czoda
05.01.2016, 14:53:05
  • 45
"Nasza rozmówczyni wskazuje, że zapis na karnecie o tym, że nie ulega on przedawnieniu, jest bardzo nieprecyzyjny, wprowadza w błąd i nasz czytelnik może domagać się wyjaśnień, jak go interpretować. - To nietrafione sformułowanie, bo nie można precyzyjnie określić, czego dotyczy. Część klientów może interpretować je jako bezterminową ważność karnetu - mówi Milena Kondracka."

Ktoś mi tu robi #!$%@?ę z logiki.
Robuz
Robuz
05.01.2016, 14:29:40
  • 42
Zrobiliby sobie znacznie lepszy PR gdyby po prostu wymienili ten karnet na terminowy...
  • 1
Ian
Ian
05.01.2016, 15:24:32
  • 3
@Robuz: fajne mają oceny na FB :)
Billybob
Billybob
05.01.2016, 14:27:37
  • 35
Jeśli w momencie wydania karnetu osoba go nabywająca otrzymała od jego wydawcy promesę jego bezterminowości , a tak jest jak wół napisane na karnecie , to w świetle Kodeksu Cywilnego nie można jednostronnie tej promesy wycofać . Zobowiązanie przyjęte przez wydawcę karnetu musi być wypełnione
  • 1
jekyl
jekyl
05.01.2016, 23:32:01
  • 0
@Billybob: wydawca nie istnieje... najlepsze rozwiązanie to ten karnet zamienić na aktualny z odpowiednim załadowaniem (ilość wejść, kwota, itp.), kwestia wizerunkowa - zwiększyć wartość nowego karnetu...

w przypadku pieniactwa właściciela - zacisnąć zęby i wpuszczać, ja bym tak zrobił
sebek1987
sebek1987
05.01.2016, 14:56:50
  • 32
- Karnet nie może być ważny całe życie - odpiera dyrektorka Hotelu Czardasz, Joanna Białaszek. - Czy jeśli ci państwo będą chcieli wykorzystać karnet w 2020 roku, to też mam się zgodzić?


Jebłem, karnet nie ulega przedawnieniu ale nie może być ważny całe życie.
  • 2
j.....k
konto usunięte 05.01.2016, 15:14:33
  • 0
Jebłem, karnet nie ulega przedawnieniu ale nie może być ważny całe życie.


@sebek1987: no normalne, jesli jest bezterminowy, to znaczy, ze można go przekazać w spadku dzieciom, ich dzieciom i dzieciom ich dzieci :)
A nie, przecież jest imienny. ale z drugiej strony można nazwać dziecko tak samo jak siebie (ale to już trochę cebulackie)
Mr--A-Veed
Mr--A-Veed
05.01.2016, 19:01:16
  • -2
A nie, przecież jest imienny. ale z drugiej strony można nazwać dziecko tak samo jak siebie (ale to już trochę cebulackie)


@jack-lumberjack: A wiesz... Gdyby regulamin mówił, że karnet może być używany jedynie przez osobę legitymującą się danymi zawartymi na nim...

To tak - mogłoby go używać dziecko, o ile miałoby takie same dane osobowe, jak rodzic... (✌ ゚ ∀ ゚)☞
tomash_87
tomash_87
05.01.2016, 13:56:18 via Android
  • 31
Mistrzowie PR ;-)
  • 1
kosma1
kosma1
06.01.2016, 03:44:52
  • 0
@tomash_87: Nie to tylko absolwenci: WSPCwCW /Wyższej Szkoły Płukania Czereśni w Ciepłej Wodzie/
wieczny_lowca
wieczny_lowca
05.01.2016, 13:56:54
  • 30
350zł za 15 wejsc na basen? WTF?!
  • 6
kiernek
kiernek
05.01.2016, 14:03:32
  • 30
@wieczny_lowca: Jeśli czas nieograniczony pojedynczego wejścia to może mnie to nie dziwić
choleryk
choleryk
05.01.2016, 14:03:53
  • 29
@wieczny_lowca: To hotelowy basen, nie jakaś miejska pływalnia.
samiec
samiec
05.01.2016, 15:23:07
  • 26
Za parę nędznych stów zrobili sobie "reklamę" na całą Polskę... po prostu genialne.
  • 7
Ian
Ian
05.01.2016, 15:26:35
  • 9
@samiec: ktoś powinien zostać zwolniony za swoje cebulactwo.

Podejrzewam że niedługo się zreflektują i napiszą oficjalne przeprosiny a bohaterowi afery dadzą dożywotni wstęp za darmo ;)
lovelypl
lovelypl
05.01.2016, 15:34:51
  • 19
a bohaterowi afery dadzą dożywotni wstęp za darmo


@Ian: a po roku stwierdzą, że ludzie tak długo nie żyją i cofną wejściówkę.
janeeyrie
janeeyrie
05.01.2016, 15:01:58
  • 23
Typowo polskie podejście do klienta, karnet bezterminowy - gwiazdka - ważny przez dwa lata. ;)
H.....L
konto usunięte 05.01.2016, 17:18:41
  • 19
Idą w zaparte xD Bezterminowy to teraz do końca stycznia albo grudnia jak ktoś bardzo chce.
źródło: comment_p22hmQmbq1qJ3TGoxLSChTguPrarD651.jpg
  • 2
s.....p
konto usunięte 05.01.2016, 18:01:25
  • -1
@Haz3L: Pewnie to jest ten bez
źródło: comment_dfN5Q38FXh0OGF1Ygs8WF5KoyqsnNJls.jpg
kosma1
kosma1
06.01.2016, 03:47:00
  • -1
@Haz3L: Będzie w Teleexpresie.............
Kaczorra
Kaczorra
05.01.2016, 15:21:02
  • 16
https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/lifehacking-wysokich-lotow-czyli-dozywotnie-podroze-lotnicze-pierwsza-klasa/ - a tu proszę bardzo, American Airlines trochę strzeliło sobie w kolano, ale chociaż straciło na tym niefortunnym bilecie miliony, to nadal go honoruje.
  • 1
mlg20
mlg20
05.01.2016, 16:53:26
  • -3
@Kaczorra: slyszalem teorie, że namierzają te osoby i przypadkowo coś im się się dzieje.Kilka już nawet popełniło samobójstwo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ketrish
ketrish
05.01.2016, 16:05:15
  • 15
- Karnet nie może być ważny całe życie - odpiera dyrektorka Hotelu Czardasz, Joanna Białaszek. - Czy jeśli ci państwo będą chcieli wykorzystać karnet w 2020 roku, to też mam się zgodzić?

tak albowiem zawarliscie z panstwem umowe cywilno-prawna na usluge dostepu do basenu za pomoca karnetu....

Porozumieliśmy się w tej sprawie z prawnikiem, który potwierdził, że mamy prawo do zmian.

jezeli druga strona to przyklepie...
GOHAN
GOHAN
05.01.2016, 16:13:25
  • 11
To znaczy, ze zapis "Nie ulega przeterminowaniu" to skrótowy zapis w pełnej formie brzmiący "Ważny do końca bieżącego roku" ?

maciss
maciss
05.01.2016, 15:08:53
  • 8
A kasy to nie oddadzą złodzieje!
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >
  • Wykopujący (1198)
  • Zakopujący (15)

Hity

tygodnia

Orlen może spodziewać się pozwów za zawyżanie cen. Niech temat zapłonie!
4266
Może i nowy wykop nie jest czytelny, ale za to zawiera 2 razy mniej treści.
2492
Prowadzenie dyskusji na portalu Wykop.pl stało się niewykonalne
2065
Pancerny Marian: miliardy złotych Orlenu są poza kontrolą NIK
1659
200 mld zł na poprawę demografii w PL w ramach 500+, a mimo to jest tragicznie
1619
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl