Jak tesla będzie mieć zasięg minimum 800 km (zimą 700 km) to wtedy bym kupił. Ja w mieście korzystam z komunikacji miejskiej a samochodu używam do dłuższych tras (minimum 200 - 300 km) a w wakacje więcej. Przy obecnych bateriach tesla nie nadaje się do długich tras.
@bluemusic: Każdy produkt jest skierowany do pewnych odbiorców. Jeden robi dziennie 250km i jeździ dieslem w kombi, kto inny jeżdżąc do pracy 3km wybiera małe benzynowe autko. Nie musisz kupować Tesli.
Tesla mija się całkowicie z ideą samochodów elektrycznych. Jako samochód z alternatywnym zasilaniem powinien być jak najbardziej przystępny i dostępny dla jak największej ilości kierowców. Ale nie zróbmy z niego super auto za pół bańki, co #!$%@? nam całe akumulatory po 200 kilometrach, co zrobi z niej bezużyteczny dla większości samochód. Super pomysł bulwo. Nie wiem nad czym wykopki tak się tu spuszczają.
@CichyBob: poczytaj trochę o tym jak się wchodzi na wielkie zdominowane rynki jak np motoryzacyjny, potem poczytaj o historii Tesli i o planach na przyszłość. To ci da mniej więcej zrozumienie skąd ten minusy.
@xSQr: Nie widzę w tym nic złego, do czasu aż państwo nie będzie sponsorować tego prądu. Znając życie prędzej się doczekamy jednak dodatkowej akcyzy ;)
Czy ktoś już widział Teslę zarejestrowaną w Polsce? Na razie widzę polskich Januszy i Mirków śliniących boczne szyby i snujących plany czy Norweg mu ten samochód odsprzeda za 20 lat.
Komentarze (210)
najlepsze
@bluemusic: Gratuluje sukcesów życiowych skoro stać Cię na auto za pół miliona
Na razie widzę polskich Januszy i Mirków śliniących boczne szyby i snujących plany czy Norweg mu ten samochód odsprzeda za 20 lat.