@xxx_PrzybyL_xxx: O tak, ale Panie... Obczaj sobie Project Brutality, który bazuje na BD. Jest jeszcze lepiej. Więcej rodzajów broni, nowe potwory, mechaniki itp itd. Osobiście czekam na update PB z BDv20b.
Oczywiście ten HUD jest opcjonalny, możesz pobrać inny, jaki tylko Ci się spodoba. Głos Doomguya też można wyłączyć.
@DarkBolo: co kto lubi. Mi się Project Brutality kompletnie nie podoba. Przede wszystkim rozgrywka zwolniła jak jasna cholera. I to idiotyczne celowanie z kolbą w nosie. Stare FPS-y miały to dobrego że były szybkie i nie przebaczały. Chyba Totalbiscuit zrobił cały rant na temat tego że dzisiejsze fps-y mają jakiegoś pedała mówiącego Ci do ucha co masz robić i prowadzą Cie za rączkę gdzie kiedyś 5 sekund po starcie pierwszego poziomu
@wormik: Zdecydowanie. Grając w BD z Project Brutality bawiłem się nie raz lepiej niż przy COD. Jest trudniej, większa satysfakcja z "mielenia" przeciwników.
Eh, widzę tutaj sporo komentarzy w stylu "po co to komu? Do czego to potrzebne?". I najlepsze - "grałem w tą grę 20 lat temu i wyglądała inaczej!". Za komuny doom był lepszy, kuhwa mate.
Istnieją trzy rodzaje strzelanek: szybkie, krwawe, pełne akcji shootery (oderwałbym wzrok od ekranu na 0,123 sekundy, ALE TO TAKIE WCIĄGAJĄCE!), spokojne strzelanie z osłonami i ficzerami (poszczelam sobie i wezmę łyczka herbatki po wskoczeniu za osłonę) i
Przy okazji tego wykopu, polecam wszystkim miłośnikom Doom'a mod, który zamienia go w genialny mix strategii rts i gry zrecznościowej fpp, ze znaczną przewagą tego pierwszego - Zdoom Wars.
Oczywiście tylko multiplayer. Serwery można znaleźć na doomexplorer lub doomseeker. Jest całkiem sporo aktywnych graczy, ale jak dla mnie o wiele za mało, bo mod jest naprawdę zacny i bardzo "głęboki", dając graczom bardzo duże możliwości ᕦ(òóˇ)ᕤ
No niestety, multiplatformowość współczesnych gier to rak powodujący, ze powstające obecnie fpsy są ślamazarne i losowe ze względu na mechanikę i sterowanie przystosowane do pada. Nowy Doom niestety raczej nie będzie tutaj wyjątkiem...
@Alcoholic_Desacrator: jestem w testach alpha multiplayera i mogę Ci powiedzieć że jest dobrze. Rozgrywka mocno przypomina mi Quake 3 Arena. W zasadzie jedyna różnica jest taka że nowy DOOM wydaje się lekko wolniejszy niż Quake 3. Cała reszta - to samo.
- zero kretyńskiego celowania z nosa - zero kretyńskich przedługich animacji celowania, przeładowania itp - dużo biegania, skakania i napieprzania - przeładowanie to nie jest coś co robisz 90% czasu
@agablazej: jak się dobrze zastanowić to przecież fabuła Doom 2 przenosiła akcję na Ziemię, której bohater bronił przed inwazją obcych / demonów. Inna sprawa, że nawet te "ziemskie" poziomy w oryginalnej grze takie jak Fabryka, Strefa Przemysłowa czy Śródmieście niezbyt przypominały coś co w założeniu miało być miejską scenerią. Podobnie wyglądała sama rozgrywka, która ze względu na ograniczone możliwości ówczesnego sprzętu nie mogła w pełni oddać masowego charakteru walk i sprowadzała
@karuzel: Z oryginalnego DOOMa potrzebny jest tylko plik WAD. Pobierasz sobie port gry do Windowsa i wrzucasz tego WADa do folderu GZDooma, a potem odpalasz jak każdą inną grę.
W Doomie chodziło znalezienie najbardziej efektywnego sposobu pokonania danych lokacji. Czasem wystarczyło jednym strzałem napuścić jednych na drugich. Tutaj twórcy chyba o tym zapomnieli i zrobili bezmyślną nawalankę.
@ronin101: patrz Pan, a ja myślałem, że to FPS, gdzie ukończenie poziomu w 100% polegało między innymi na zabiciu wszystkich potworów. A to jednak gra logiczno - przygodowa, całe życie w błędzie! ( ͡°͜ʖ͡°)
@ronin101: ale wiesz, że ten mod pozwala na odpalenie wszystkich klasycznych poziomów pierwszej i drugiej części łącznie z dodatkowymi epizodami typu Plutonia Experiment i posiada również klasyczny tryb rozgrywki, gdzie modyfikacje uzbrojenia i samej mechaniki gry nie są aż tak dalece posunięte ?
Zresztą bardzo wiele zależy od wybranego poziomu trudności, których jest aż 8 i na tych najwyższych jest bardzo, ale to bardzo ciężko również pod względem amunicji. Na tym
Komentarze (88)
najlepsze
Oczywiście ten HUD jest opcjonalny, możesz pobrać inny, jaki tylko Ci się spodoba. Głos Doomguya też można wyłączyć.
Istnieją trzy rodzaje strzelanek: szybkie, krwawe, pełne akcji shootery (oderwałbym wzrok od ekranu na 0,123 sekundy, ALE TO TAKIE WCIĄGAJĄCE!), spokojne strzelanie z osłonami i ficzerami (poszczelam sobie i wezmę łyczka herbatki po wskoczeniu za osłonę) i
Oczywiście tylko multiplayer. Serwery można znaleźć na doomexplorer lub doomseeker. Jest całkiem sporo aktywnych graczy, ale jak dla mnie o wiele za mało, bo mod jest naprawdę zacny i bardzo "głęboki", dając graczom bardzo duże możliwości ᕦ(òóˇ)ᕤ
- zero kretyńskiego celowania z nosa
- zero kretyńskich przedługich animacji celowania, przeładowania itp
- dużo biegania, skakania i napieprzania
- przeładowanie to nie jest coś co robisz 90% czasu
Ile to razy urządzałem sobie jatki, najczęściej piłą, powtarzając z zaciśniętymi zębami skur...syny gińcie!
ale nowej wersji prezentowanej w trailerze jeszcze nie ma
#glupiepytania
http://www.moddb.com/mods/brutal-doom
@JedynyNiepowtarzalny:
Polecam
http://zdoom.org/
Zresztą bardzo wiele zależy od wybranego poziomu trudności, których jest aż 8 i na tych najwyższych jest bardzo, ale to bardzo ciężko również pod względem amunicji. Na tym