To mój ostatni wykop w stylu „gorzkie żale” bo i tak wszyscy macie to gdzieś, ale moja frustracja już sięgnęła zenitu.
Chciałem po raz kolejny poruszyć temat wszechogarniającego nas dziadostwa i tandety, na które z niezrozumiałych dla mnie przyczyn wszyscy się godzicie. Naprawdę nie wkurza was to co się dzieje we współczesnym świecie?
W ciągu ostatniego tygodnia:
• Zniknęła mi kasa z karty PEKA i nie wiadomo co się stało
• Odkryłem, że Heyah nalicza mi zawyżone opłaty za połączenia
• Popsuła mi się zmywarka po 2,5 roku
• Bank naliczył mi niesłusznie opłatę za używanie karty
Lodówka, kupiona jednocześnie ze zmywarką nawala już od kilku miesięcy.
Robot kuchenny też się zepsuł choć był prawie nieużywany.
A o przygodach z deweloperem nawet szkoda wspominać, zważywszy że wszystko opisałem tutaj: www.jakbudujewechta.wordpress.com
Czy tego typu problemy spotykają tylko mnie czy inni po prostu przechodzą nad tym do porządku dziennego? Jak coś się zepsuje kupują nowe, a jak ktoś im naliczy zawyżone opłaty to cieszą się, że nie ukradli więcej?
Ludzie! Naprawdę jest wam tak bardzo obojętne jakie gówno wciskają Wam producenci. Jak Was na każdym kroku oszukują dostawcy usług.
Mam wrażenie, że jestem jedyną osobą, która nie godzi się na takie traktowanie klientów. Schodzi mi przez to kupa czasu na reklamacje i kłótnie. Wiem, że z finansowego punktu widzenia zwykle nie warto bo więcej się napiszę niż odzyskam, ale muszę się pochwalić, że większość moich walk wygrywam. Już nie jedna firma mnie przepraszała i korygowała swoje błędy (lub celowe oszustwa)
Jeżeli są jeszcze jakieś osoby, która nie godzą się na taką bylejakość, na ciągle psujące się sprzęty i okradające nas firmy to proszę o wykop.
Do powiązanych wrzucam dwa moje ostatnie wykopy, która wbrew moim oczekiwaniom nie spotkały się z dużym zainteresowaniem, a wg mnie poruszały bardzo ważne kwestie. Może dzięki temu wykopowi tamte informacje dotrą do kilku dodatkowych osób.
Powtórzę jeszcze raz. Jeśli sami nie wymusimy na firmach, żeby nas poważnie traktowały to będzie jeż tylko gorzej. Ja będę walczył choćbym został w tej walce sam i będę składał reklamacje w każdej sprawie, nawet jeśli chodzi o grosze.
Komentarze (264)
najlepsze
W kwestii psującego się sprzętu zaraz po gwarancji to niestety niewiele można na to poradzić - należałoby powiedzieć "pech",
wyciąć:
i napisać
@Xo-oX:
Ten wykop nic nie zmieni. W jednym miejscu podajesz kilka problemów, bez szczegółów, bez dowodów. Powinieneś każdą sprawę nagłaśniać pojedyńczo. Na początku
Druga sprawa- jak się kupuje "tańsze ale lepsze" to nie do końca zawsze tak jest. Ja kupując na ali
Chcielibyśmy produkty, które były "jak kiedyś", porządnie wykonane i z dobrych materiałów, ale za cenę masówki produkowanej jak najtaniej w Chinach. No niestety, coś za coś, lepsza jakość pociąga za sobą większe nakłady pracy, koszty materiałów, a co za
@mepps: Chryste, jeśli TO jest gorsze od żółtego polsilvera, na dodatek starego, to musi być zrobione chyba z azbestu.
Przerabiałem już ten temat, więc nie #!$%@?ę głupot.
@dad1111: kupujesz, tylko o tym nie wiesz :)
Chcesz mieć rozwiązanie? kiedyś za lodówkę trzeba było dać 2 wypłaty. Teraz chcesz kupić za 1000zł? kup sobie lodówkę wyglądającą jak normalna ale z przeznaczeniem przemysłowym to będzie Ci działać 40 lat. Ale zapłacisz 5tys. To samo telewizor/monitor. Kup sobie monitor przemysłowy, np przeznaczony dla służby zdrowia. Będzie działać kupę lat ale cena pewnie z 10tys. Więc albo kupujesz za 2 tysiące co 3 lata i masz nową technologię albo
Jak nie masz kasy na dobre rzeczy to po prostu nie kupuj. Mnie np. nie
@de_mon: niestety NBD (czy jak to się teraz nazywa bo się zmieniła nazwa) to ledwie cień tej usługi gdy była dostępna faktycznie tylko dla biznesowych modeli, a teraz dorzucają ją nawet do Inspironów więc nic dziwnego że poziom poleciał. Jeśli nie ma się bezpośredniego kontaktu z kimś decyzyjnym w Dellu PL lub nie pchnie sprawy przez Della US/UK to może być ciężko załatwić coś bardziej skomplikowanego
Dam kilka przykładów. Te takie rzeczy, kupujesz coś za 20 zł i okazuje się "jeden wielki #!$%@?", nie działa, działa źle, albo cokolwiek innego co być nie powinno. Ludzie nie będą się bawić w reklamację, bo jak to tak, dla 20 zł?
Ostatnio reklamowałem skarpetki, kilka par, opisane były że bawełniane, metki
Od siebie: nie kupujcie w sklepie Morele.net (szkoda gadac, dluga historia, cwaniaczki, uszkodzone produkty jako nowe, problem z realizacji gwar odrazu po zakupie). Jest kilka dobrych sklepow z tej branzy ktore sprzedaja w dobrych cenach i nie zostawia cie PO zakupie na lodzie.
W moim przypadku np przyslali wadliwy monitor(plama), odeslalem i przyslali ponownie drugi z identyczna wada(ta sama seria)-taka prostokatna plama w rogu 14x10cm
Znalazlem nawet na jednym forum dyskusje 2 gosci ktorzy maja 2 monitory z takimi wadami z tego(!) sklepu morele.net
Odrazu skojarzylem ze jest to wada calej serii.
Nie mam pojecia o czym piszesz @kaganiec_oswiaty ? Ja ani inni klienci nie kupowalalismy uzywanych