I to są samochody a nie ten syf co zapełnia aktualnie parkingi i reklamy w tv. Jedno nie do odróżnienia od drugiego niezależnie od marki. Blaszane ponowoczesne koszmary estetyczne bez jakiegokolwiek wyrazu o duszy nie wspominając. Takie moto-polo schlebiające najpospolitszym gustom ludzi bez charakteru.
Piękne wozy. I amerykańskie i europejskie. Ale moment. Czegoś mi tu brakuje... Gdzie się podziały klasyki z Kraju Wschodzącego Słońca? Wytłumaczy mi ktoś czemu kiedy marki z całego świata szczycą się swoją historią Japonia milczy? Europejskie marki budują swoje muzea 1 za drugim. Wykorzystują swoją historię do promocji w czasie teraźniejszym. Ameryka? Każdy dzieciak wie co to jest amerykański muscle car. Czy jednak wie jak wygląda jakikolwiek klasyk z Kraju Kwitnącej Wiśni? Np.Toyota 2000Gt z 1967 http://spooon.hu/ftp//CgCars/Toyota2000GT_1967/Toyota2000GT_VRayTest.jpg
Czar kubańskiej motoryzacji opiera się na sowieckiej produkcji 'Lada'. Te wszystkie oldschoolowe cadillaci, chevrolety, dodge to jedynie pozostałości(opakowania) po czasie gdy Kuba była pod władzą USA. Od czasu wejścia komunizmu, w każdym z tych samochodów jest albo silnik, albo cała reszta z Lady.
Komentarze (27)
najlepsze
Albo Datsun 280 ZX http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/1456/981/3637990015_large.jpg
Tu macie film ze spotu japońskich klasyków.
http://datnut.dfrag.com.au/japanese-classic-car-show-2009/
Czy to już nie można zrobić dobrego zdjęcia z odrobiną realizmu?
http://yfrog.com/0a1060627j
http://yfrog.com/0q1060629j
http://yfrog.com/0q1060630dj
U Rosjan takie samochody się Pabieda nazywały, u nas Warszawa ;-)
Czar kubańskiej motoryzacji opiera się na sowieckiej produkcji 'Lada'. Te wszystkie oldschoolowe cadillaci, chevrolety, dodge to jedynie pozostałości(opakowania) po czasie gdy Kuba była pod władzą USA. Od czasu wejścia komunizmu, w każdym z tych samochodów jest albo silnik, albo cała reszta z Lady.