Dobry interes na złych adresach
„Zwrot towaru bez podania przyczyny”, „Adresat nie mieszka pod wskazanym adresem”, „Nieodebranie przesyłki za pobraniem” – takie komunikaty są prawdziwą zmorą nie tylko właścicieli sklepów internetowych, ale wszystkich, którzy przyszłość widzą w rosnącym rynku e-commerce.
j.....2 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Komentarze (6)
najlepsze
"Zły adres, który trafi do bazy, jest na cenzurowanym przez 6 lub 12 miesięcy. Następnie odbiera mu się kiepski rating, dając kolejną szansę, o ile – to oczywiste – w międzyczasie nikt nie napotka pod nim kolejnych kłopotów."
Wysyłam do swoich klientów katalogi, analogiczny case poruszył redaktor i wiem ile trace na tym, że ktoś nie odbiera moich materiałów mimo że je zamawiał:
a) bo podał inny adres, tzn. podał zameldowania a nie zamieszkania
b) chciał otrzymać coś za darmo i później tego nie odebrał.
Czy interes nie wypala bo kolejny raz zostaje poruszony w mediach?
Prześledziłem artykuły w których pojawiła się informacja o projekcie
Dwa, że jak widać interes nie wypalił (inaczej by tak nachalnie nie reklamowali).
Zresztą było to do przewidzenia - bo kto normalny przekaże za darmo bazę swoich klientów konkurencji?
Jak coś tam trafi to dlatego, że ktoś chce się zemścić na kimś - a wartość takiej informacji jest żadna.