@ws60: pogadaj ze szkoła przy torze w Miedzianej Gorze. Jeździłem u nich prywatnym autem pod okiem instruktora - świetny sposob na poznanie możliwości auta i własnych. Ciśnienie krwi rosło gdy pierwszy raz trzeba było depnac w hamulec ile sił przed przeszkoda lub wpaść w zakręt na zgrzytajacych oponach. W zamian doświadczenia bezcenne. Sa tez w Polsce inne szkółki, tez jeździłem, to była nauka zachowań w warunkach zimowych - slalomy, hamowanie, omijanie
@kujtek: .... Śmieszy mnie w niektórych sytuacjach (np czerwone Audi Coupe) jak można być na tyle podjaranym na punkcie motoryzacji, żeby mieć taki samochód i wybrać się na nurburgring, a jedynie o czym myśleć podczas za szybkiego wejścia w zakręt to hamulec w podłogę i na maksa skręcone koła...
Byłem, jechałem w deszczu, nie miałem wypadku (⌐͡■͜ʖ͡■) . Co mnie zaskoczyło to wielkie przeciążenia, nie tylko boczne ale i poziome. Często jest albo mocno pod górkę, albo z górki.
@MichasQGP: Byłem mocno ze strachany. Zajebiście lało, auto załadowane bagażami - dodatkowo na stacji paliw gdzie wykupuje się wejściówki, zagadał do mnie gościu w jakimś kosmicznym BMW i mówił, że tor jest bardzo śliski, jak sie dowiedział, ze pierwszy raz jade, to powiedział, że radzi mi zrezygnować, bo bez deszczu tor jest bardzo śliski, a w deszczu to już robi się ślizgawka. Zdygałem się po tym niesamowicie ale pomyślałem, ze takiej
Ring nie nadaje się absolutnie na ciśniecie cywilnym autem przez amatora który wcześniej grał tylko w gry, na ulicy jest najszybszy i ma o sobie wielkie mniemanie. Tam potrzebna jest już praktyka w wyczuciu limitów auta oraz własnych umiejętności. Kto tego nie bierze pod uwagę ten po prostu tam dzwoni lepiej lubi gorzej.
Komentarze (123)
najlepsze
a ilu miszczuf typu ten pajac z białego bmw i inni piratują co dzień po drogach?
[EDIT] podoba mi się idea "toru dla ludu". przyjeżdżam, kupuję bilet na 30 min. lub 5 okrążeń i sprawdzam się i samochód.
potem wiem na drodze co mogę a czego nie.
niestety u nas cały czas nie ma możliwości (poprawcie mnie jeżeli ktoś wie, np okolice warszawy)
• Removing damaged armco: €10/metre (x2 or x3 or x4 for multiple-height sections)
• Replacement armco: €31/metre (x2 or x3 for double/triple height)
• Removing damaged armco posts: €5.10 each
• Replacing armco post: €39 each
• Safety car attendance: €82 per 30 mins (car + 2 people)
• Circuit closure: €1,350 per hour
• Recovery truck:
Ja zawsze wbijam pedał gazu w podłogę i puszczam kierownice ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kujtek: .... Śmieszy mnie w niektórych sytuacjach (np czerwone Audi Coupe) jak można być na tyle podjaranym na punkcie motoryzacji, żeby mieć taki samochód i wybrać się na nurburgring, a jedynie o czym myśleć podczas za szybkiego wejścia w zakręt to hamulec w podłogę i na maksa skręcone koła...
abs <3
http://www.nurburgring.org.uk/prices.php
Ring nie nadaje się absolutnie na ciśniecie cywilnym autem przez amatora który wcześniej grał tylko w gry, na ulicy jest najszybszy i ma o sobie wielkie mniemanie. Tam potrzebna jest już praktyka w wyczuciu limitów auta oraz własnych umiejętności. Kto tego nie bierze pod uwagę ten po prostu tam dzwoni lepiej lubi gorzej.
W Polsce nie bardzo się to przyjęło i zostało OQ... :)