Ja w takiej sytuacji odpuszczam. Idioty niczego i tak nie nauczysz, od tego jest idiotą, taka jego rola społeczna. Za to łatwo sobie brykę rozwalić, bo pajac jest nieobliczalny, a potem trzeba się jeszcze z takim użerać i z policjantami, którzy jak wiadomo wszystko sami wiedzą lepiej i z góry.
Klasyczny przykład pokazujący, że samochód z konkretnym p@%$%#$nięciem jest bezpieczniejszy. Zostawiasz zakompleksionych idiotów za sobą. No... chyba, że p#?!@ jedzie czymś jeszcze mocniejszym (╯︵╰,)
Pierwsza sytuacja jest dyskusyjna, to była prosta po paru ostrych zakrętach-logiczne że facet nie będzie jechał 60 cały czas, to tak jakbyś się oburzał że po ruszeniu ze świateł ktoś przyspiesza a ty go chcesz wyprzedzić, zauważ, że dystans pomiędzy laguną a octavią za bardzo się nie zmniejszył.
Poza tym, 0:25-przy takim wyprzedzaniu nie polecam zmieniać biegu w połowie manewru
@olowpb: bo dopóki samochody się nie zrównają to przyspieszanie podczas wyprzedzania nie powoduje zagrożenia? Dla mnie cały czas koronnym argumentem jest odległość do octavii z przodu która się nie zmieniała, przecież ona mu nie mogła uciekać bo koleś go nie za bardzo widział a już dawno przyspieszał.
@mar111cin: Masz rację, niemniej manewr wyprzedzania przez filmującego był już rozpoczęty. Skoro koleś w meganie miał ciśnienie to mógł filmującego wyprzedzić później.
Jeśli możesz poszukaj tego przepisu bo ciekawy jestem.
Komentarze (12)
najlepsze
Poza tym, 0:25-przy takim wyprzedzaniu nie polecam zmieniać biegu w połowie manewru
Jeśli możesz poszukaj tego przepisu bo ciekawy jestem.
@coo84:
Gość (filmujący) był już na lewym pasie zatem był już w trakcie manewru wyprzedzania.
Od kiedy to "wyprzedzanie" rozpoczyna się w momencie zrównania z innym samochodem?