Najpierw podwyżka cen biletów, a teraz...?
Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego podnosi ceny biletów, uruchamia niepotrzebne linie tramwajowe które wożą powietrze (linia 2), a potem usuwa potrzebne linie rozwożące ludzi do pracy, uczelni czy na lotnisko oraz zmniejsza ich częstotliwość...
w.....x z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 122
Komentarze (122)
najlepsze
@winnux:
Chodziło mi o to, że 521 to wiecznie zatłoczona, super rentowna linia, wiedzie od krańca warszawy przez cały Wawer wzdłuż linii otwockiej do samego centrum. Zostanie skrócona do grochowa. Po co?
Dlatego ze z grochowa jeździ 50 tysięcy autobusów i tramwajów? Po co to dublowac jak z wiatraka nasz tramwaj co 2 minuty
Wkurza mnie też usilne zmuszanie pasażerów do korzystania z metra. Nawet jeśli chcesz się
Przecież każda przesiadka to szansa na krótki spacer, a czasem nawet słonce wyjdzie i od razu jest człowiekowi cieplej i weselej na duchu.
- ceny biletów i tak są o wiele tańsze niż w większości miast w PL, a co dopiero za granicą (Tallina nie liczę ;) )
- w Warszawie mieszka dużo osób niezameldowanych. Szacuje się że to może 500 tys, ale czytałem gdzieś że może to byś nawet do 1 mln osób. Dodatkowo dochodzi ruch ludzi
Jak wybieracie mniejsze zło, to teraz nie płaczcie, że jednak okazało się nie takim "mniejszym".
http://natemat.pl/55105,darmowe-wi-fi-w-150-warszawskich-autobusach