Reklamacja, niezgodność towaru z umową, gwarancja, rękojmia, zwrot
Zawsze gdy w sieci pojawia się temat reklamacji lub napraw gwarancyjnych dochodzi do dziwnych dyskusji w komentarzach.
TheMan z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 54
Zawsze gdy w sieci pojawia się temat reklamacji lub napraw gwarancyjnych dochodzi do dziwnych dyskusji w komentarzach.
TheMan z
Komentarze (54)
najlepsze
Niestety uczciwi ludzie są poszkodowani przez złodziei ponownie. Prosty przykład: Kupił gościu dajmy na to nowe PS3, w domu przepakowuje swojego starego PS3 z uszkodzonym laserem do nowego pudełka tak że nie widać że był rozpakowany. Przychodzi z powrotem i mówi że nie trafił z prezentem i chciałby zwrócić, i się wielce żali
Drugą stroną medalu, jest to, że później chcesz kupić nowy towar, a okazuje się, że został tylko ponownie zafoliowany i trafił na półkę... bo komuś się nie spodobał i poszedł zwrócić.
1) Jest 24 miesiące na stwierdzenie niezgodności przedmiotu z umową. Czy to znaczy że po 23 miesiącach kupujący może zażądać zwrotu pieniędzy lub wymiany produktu na nowy? Jak to jest w praktyce?
2) Czy jeżeli jestem konsumentem i kupiłem przedmiot przez internet, a następnie zwracam go w ciągu 10 dni w nienaruszonym stanie, to sprzedający musi czy nie musi zwrócić pieniądze z wysokości zamówienia (tj. z kosztem wysyłki podczas zakupu)
Jak to się ma. Kupiłem kurtę 4F w Gdańsku, mieszkam w Kwidzynie. Przyjezdzam do Gdanska, oddać kurtkę, która się zepsuła. Muszę wydać kasę na paliwo. W Kwidzynie nie ma sklepu 4F, najbliższy jest w Malborku (36km). Jak wygląda prawo w takiej sytuacji ?
jeśli oczekujesz czegoś takiego, szukaj oferty z gwarancją door-to-door. jak coś się zepsuje, przyjedzie kurier, towar zabierze, a jak naprawią, to przyjedzie i odda.
Rada ode mnie jest prosta: