Nasza gra na Kongregate - Humbug 2

Wraz z koleżanką (ja programowanie, ona grafika) stworzyliśmy grę flashową Humbug 2. Właśnie gra pojawiła się na Kongregate i będziemy wdzięczni za opinie, oceny. Ze swojej strony postaramy się odpowiedzieć na wszelkie pytania.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 11






Komentarze (11)
najlepsze
Dzięki, wreszczcie pojawiła się ocen 3.95 to świetny wynik. Przy Humbugu 1 startowaliśmy z ok 3.3. Niestety teraz zacznie się b-----------e 1kami w ramach lekko chorej rywalizacji. Potwierdzone w rozmowach z innymi developerami.
Dzięki!
1. jak długo to robiliście?
2. jakie narzędzia?
3. jak na tym zarabiacie?
1. Pomijając przerwy , około 6 miesięcy roboty po godzinach i w weekendy. Mieliśmy trochę grafik i kodu z poprzednich części.
2. Flash, AS3 , większość napisana samemu
3. Reklamy wewnątrz gry - Mochimedia około 0,3 $ do 0,6 $ CPM, zależy w jakich krajach rozkłada się ruch (niektórzy twierdzą że dociągają do 2$). Sponsor płaci za obrandowanie gry. Do tego adsense na stronie, ale mamy go od niedawna
Tylko im bardziej się nad tym zastanawiam tym mam więcej pytań, dlatego był bym wdzięczny gdyby @tomaszpc albo ktoś kto się tym zajmował spróbował odpowiedzieć chociaż na niektóre.
1 Jakie wymagania gra musi spełniać aby się znaleźć na
1.
Raczej we Flashu, ale nie jestem pewien, sprawdź w
Jężyk dość zbliżony składnią i poziomem trudności do Javy i C# . Moim zdaniem świetny do nauki programowania, bo w kilkunastu linijkach można już zrobić coś co się rusza i wygląda, a to mobilizuje do dalszej pracy.
Jak zaczynałem Humbuga 1 znałem mniej więcej pętle, instrukcje warunkowe itp. - wszystko pisałem w jednej klasie. W AS3 zacząłem korzystać z dziedziczenia, wyjątków, listenerów itd. Jest mnóstwo tutoriali, ten jest chyba
Tak z ciekawości: jak trudny jest AS3 w porównaniu z pozostałymi językami? Idzie się tego nauczyć, gdy np. nie miało się nigdy kontaktu z programowaniem czy może lepiej zacząć od innych języków, bo AS jest dość trudny?
Chodzi mi o opanowanie do takiego poziomu, by stworzyć np. coś typu Mario/ albo prosty space shooter, ale z własnoręcznie napisanym kodem bez gotowców.