Tu nie chodzi o te firmy, z reguły to polski serwis i przedstawicielstwo się tak zachowuje. Któryś raz czytam, jak zdesperowany użytkownik przesłał wiadomość do centrali firmy w Korei/Japonii itp., zaraz się okazało, że wszystko da się naprawić bez czekania.
@mathmed: dokładnie tak jest. Póki ASUS nie miał swojego serwisu w Polsce, to wszystko było w należytym porządku. Sam miałem laptopa z wadliwą grafiką i czas "serwisu" w Czechach wyniósł 10 dni roboczych. Po 2 tygodniach miałem lapka w rękach, naprawionego. Niestety, kolejny układ się spalił więc zaproponowali mi nowego laptopa, który działa do dziś(5 lat). Czas oczekiwania troszkę dłuższy - miesiąc, ale dało radę bez problemów.
6) nawet jesli jesem 1 na 10000 to mam prawo glosno o tym mowic. nie bede , podczas gdy ktos mnie olewa, siedzial i nudzil lioseneczki o tym, ze pada deszcz.
taki drastyczny przyklad, ale moze dzieki niemu zrozumiesz. jesli pojedziesz na myjnie, oddasz saamochod do wyczyszczenia w srodku i podczas tego wszystkiego, bedziesz jednym klientem na 10000 ktoremu ktos nasral do samochodu to
A ja Ci radzę napisać do samej siedziby Asusa, przedstawić sytuację i opisać co wyprawia polski przedstawiciel. Masz jak w banku, że sprawa wyjaśni się w parę dni.
Zakupiłem 2 lata temu 1215n. Nie mam umiejętnosci dbania o rzeczy, więc lądował w serwisie co najmniej 6 razy. Za każdym razem naprawa zajmowała około tydzień (razem z kurierami). Generalnie naprawę robili bez szemrania, mimo że wszystkie usterki wynikały z mojego braku poszanowania dla przedmiotu. Jedyne 2 incydenty to: raz czekałem 3tyg. bo oni czekali na część podobno z Tajlandii (a może z Holandii). drugi raz stwierdzili, że otwierałem plomby poza gwarancyjnie
A ja na Asusa nie mogę powiedzieć złego słowa. Pierwszy raz był problem z matrycą LCD. Po prostu przestała działać. Laptop wysłany do serwisu Asusa, po ok. 5 dniach dostałem go z powrotem w pełni sprawnego. Drugim razem przestał działać jeden z klawiszy, oczywiści odesłałem na gwarancję i znowu bez jakichkolwiek problemów. Dodatkowo wymienili mi wszystkie przyciski na klawiaturze oraz wyczyścili z zabrudzeń, kurzu cały komputer.
@bananowamamba: ja miałem podobną sytuacje, byłem nawet pozytywnie zaskoczony reakcją Asusa. W moim laptopie zdarzało się, raz na jakiś czas (1-2 miesiące) że coś stukło w dysku twardym i komp się zawieszał, bardzo mi to nie przeszkadzało, ale myslę sobie 3 dni do końca gwarancji to skorzystam, w końcu nic nie tracę. Opisałem problem, laptop został wysłany i po upływie ok. 1,5 dostalem telefon że jest już do odbioru. Co się
Komentarze (58)
najlepsze
btw, piszac dlugi tekst mialem na mysli brak akapitow w calych moich wypocinach
5) nie rozumiem koncowki 4 zdania
6) nawet jesli jesem 1 na 10000 to mam prawo glosno o tym mowic. nie bede , podczas gdy ktos mnie olewa, siedzial i nudzil lioseneczki o tym, ze pada deszcz.
taki drastyczny przyklad, ale moze dzieki niemu zrozumiesz. jesli pojedziesz na myjnie, oddasz saamochod do wyczyszczenia w srodku i podczas tego wszystkiego, bedziesz jednym klientem na 10000 ktoremu ktos nasral do samochodu to