Normalka przy wyścigach na 1/4 mili. Jeśli auto ma napęd na tylną oś, to przy ponad 1000KM, wynik zależy od tego jak w walce ze sterownością poradzi sobie kierowca. Dlatego najlepsze auta w tej dyscyplinie często mają napęd 4x4.
Jest dużo klas dragsterów, teperkov mówi o tych najmocniejszych maszynach dochodzących nawet do 8000KM, a shusty o klasach niższych w których możliwy jest montaż 4x4
@teperkov: A niby czym jeździ nasz najlepszy zawodnik Grzegorz Staszewski, który wygrywa co się da na arenie europejskiej? Chevrolet Corvette 4x4 Turbo i do niego należy rekord EU. Napęd na tył to straszna walka i nie często strata czasu, jeśli nawierzchnia nie sprzyja choć trochę.
Komentarze (68)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dragster
Jest dużo klas dragsterów, teperkov mówi o tych najmocniejszych maszynach dochodzących nawet do 8000KM, a shusty o klasach niższych w których możliwy jest montaż 4x4
.... nerwowo wciskając przycisk pauzy na kamerze
Komentarz usunięty przez moderatora