@KochanekAdmina: nie wiem czemu @KochanekAdmina łapie minusy -.- było na wykopie ostatnio, że ktoś z Apple się przyznał, że b. mało wydają na marketing bo prasa i media robią to za nich, opisując każdy nowy produkt, który stworzyli.
Oczywiście, Apple nigdy nie twierdziło że te rzeczy wynaleźli.... oi je OPATENTOWALI... :) to było to wizjonerstwo Steva Jobsa, nikt wcześniej nie wpadł żeby patentować prostokątny kształt telefonu, czy ułożenie ikonek na pulpicie. Wcześniej oproducenci telefonów starali się konkurować ze sobą jakością i innowacyjnością produktów. Apple natomiast postanowiło konkurować z innymi prawnymi argumentami.
@shaqqal: chyba jednym z wymogów patentu w teorii jest udowodnienie, że to co się chce opatentować nie było zerżnięte od kogoś innego. Widać Apple opanował sztukę patentowania cudzych wynalazków.
Apple twierdzi ze Samsung to ich podrobka->Apple kupuje podzespoły od Samsunga obudowując to wszystko skradzioną od kogos innego obudową->Apple staje się podróbką Apple
Nie wynaleźli tych rzeczy, ale trzeba przyznać, że we własne implementacje cudzych pomysłów wychodzą im bardzo dobrze. Może ich urządzenia nie mają pierdyliarda opcji, ale jeśli już jakaś opcja jest to działa dobrze - i to się sprzedaje. Przeciętny użytkownik nie potrzebuje miliona ficzerów, korzysta z bardzo podstawowych funkcji. Kolejna rzecz to to, że ich urządzenia doskonale ze sobą współpracują, mają jednolity interfejs, jednolite nazewnictwo opcji, itd. To kolejny plus dla niezaawansowanych
@Strzalka: W tym przykładzie bardziej pasowałoby patentowanie okrągłej kierownicy przez Ferrari. A ja chciałbym mieć kierownicę w swoim samochodzie BEZ kupowania Ferrari, bo to nie Ferrari kierownicę wynalazło.
Komentarze (260)
najlepsze
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
A swoją drogą, nie ma chyba takiej drugiej firmy, która tak mocno zaszkodziła branży IT.
http://www.saul.com.pl/gelakc/Images/image0033.jpg
Uff :D