Czat rozpoczął się o 23:22 i pewnie potrwa do usranej śmierci. Aktualnie jest 1:37. Rozpocząłem jako 30 w kolejce. Od godziny jestem pierwszy. Jak zawsze. Ściema i beznadziejne podejście do klienta. Wiem, że jest późno, ale ten czat jest rzekomo 24/dobę! Kpina. Osobiście trzeci raz stanąłem przed taką sytuacją. Dodam, że nie chcę pytać o informacje, które sam mógłbym znaleźć.
Jeżeli wszyscy po drugiej stronie monitora śpią, to niech chociaż wystawią stosowny komunikat, a nie marnują cenny czas ludzi, którym zależy na rozwiązaniu problemu. Podejście na zasadzie "olejemy ich, dadzą spokój". Ale jak trzeba wciskać bankomaty za 5 złotych to potrafią 15 razy dziennie dzwonić!
Tłumoki, ogarnijcie się!
Tak, wiem - mogę zmienić bank.
Komentarze (31)
najlepsze
Możesz też po prostu zadzwonić. I gdyby naprawdę zależało ci na szybkim uzyskaniu informacji to byś tak zrobił. Jestem klientem tego banku od ponad 6 lat i nigdy nie miałem problemu z załatwieniem czegoś (lub uzyskaniem informacji o czymś) przez mLinię.
BTW miałem co robić przed komputerem, ale wiesz jak to jest: czekasz, zapomnisz o okienku i jebs, wszystko od nowa. :-)
@WesolyMorswin: Oczywiście macie rację, ale jak widzę, że jedna forma kontaktu zawodzi to nie czekam jak głupek 2 godziny przed komputerem tylko biorę telefon. A jeżeli i to nie działa to idę spać i próbuję się skontaktować o normalnej porze.
I wiem, że jest napisane, że 24 godziny na dobę, ale jestem na tyle inteligentnym człowiekiem, że wiem, że w godzinach nocnych będą problemy.
Komentarz usunięty przez moderatora
Przytoczę jedną obrazującą problem sytuację:
Telefonował na infolinię klient banku, około 50 telefonów dziennie z informacją, że przed chwilą rozmawiał z konsultantem który jest odurzony, pod wpływem narkotyków, niekompetentny, pijany itd. Przy każdym telefonie trzeba było złożyć reklamację na takiego konsultanta (takie zasady i prawo każdego klienta) oraz po złożeniu takiego wniosku zadawał szczegółowe pytania odnośnie oferty w
Zapewniam Cię, że po drugiej stronie nikt nie kima :) Przy nocnej zmianie zostają maksymalnie 2-3 osoby i to one są odpowiedzialne za wszelkie kontakty jakie płyną wszelkimi kanałami dostępu, w tym wypadku kanał telefoniczny* ma pierwszeństwo (czyt. rozmowy przychodzące), dopiero w momencie, gdy przełożony uzna, iż 1 lub 2 osoby spokojnie nadążają
Jest tak zrobione żeby połączenie z konsultantem było jak najtrudniejsze.....
Jak macie z tym problem to najszybszym sposobem na to jest po autoryzacji wybranie kombinacji kodów:
2->0->1
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
ech..