Samsung nie uznaje reklamacji pralki za 5k pln

BialaDupaJasia
BialaDupaJasia

Cześć. Potrzebuje porady. Kupilem pralkę Samsung Bespoke AI WW11BB944DGB za 5k pln i po półtora roku użytkowania zaczęła wydawać niepokojace dźwięki, które słyszą nawet moi sąsiedzi. Generalnie wygląda na to że bęben wali o drzwiczki pralki, gdy jest pod obciążeniem. Wcześniej tego dzwieku nie było, pralka pracowała cicho. 

Zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne i przyjechał technik, który włączył pralkę z pustym bębnem i dźwięków nie było co oczywiste. Dokonał kalibracji bębna i odjechał mówiąc, że naprawił pralkę. Pralka nie zmieniła swojego zachowania i nadal wali.

Zgłosiłem ponownie problem i samsung poprosił o nagranie dzwieku pracującej pralki. Po przeanalizowaniu nagrania przez samsung dostałem odpowiedź:

Nawiązując do Pana zgłoszenia, chciałbym poinformować, że zgłoszenie wraz z nagraniami zostało przesłane do naszych techników w celu weryfikacji. Przedstawiona praca urządzenia jest prawidłowo, tym bardziej, że słyszalny dźwięk następuje na początku cyklu, gdy pralka wchodzi na wysokie obroty, a wsad w bębnie nie jest jeszcze poprawnie rozłożony. W związku z powyższym, Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. nie może przychylić się do Pana prośby i przyjąć zgłoszenia w ramach gwarancji.

A oto dzwiek pracy urządzenia:

https://streamable.com/qoj2ov

Czy uważacie, ze to normalna praca pralki za 5k pln, która zaczęła tak pracować po półtora roku użytkowania?

Jakie opcje mogę jeszcze wykorzystać poza kupnem pralki konkurencji?