Uwaga na Turbo Soki NFC!

Shitadel

Mireczki! Wojna wojną, ale afera jest ( ͡° ͜ʖ ͡°), na wstępie zaznaczam, że jeśli otrzymam jakiekolwiek pieniądze dzięki temu znalezisku to przeznaczam je na cele charytatywne w ciagu 2 dni od ich otrzymania.


TL;DR 
1) Bądź firmą produkującą soki NFC https://turbosoki.pl/
2) Miej problemy z realizacją zamówień w terminie przez które klienci się wkurzają
3) Ogłoś, że od nowego roku wszystkie zamówienia będą w terminie, a jak nie to oddasz pieniądze za zamówienie, a soki klienci mają gratis
4) Okazuje się, że jednak nie dasz rady
5) Kurde przypau
6) Zmień posta, że promocja jednak od zamówienia nr 33333
7) Na Facebook jest jednak historia edycji w której widać co zrobiłeś
8) Przychodzi do ciebie mireczek z reklamacją i chce zwrotu pieniędzy który obiecałeś
9) odpisujesz mu, ze zajmiesz się tym w ciągu 14 dni roboczych, po czym kasujesz posta
10) mireczek jednak to przewidział i ma wszelkie dowody na to, że taki post istniał, ignorujesz jego monit
11) nie odpowiadasz na reklamację ani w ciągu 14 dni kalendarzowych, ani 14 roboczych jak deklarowałeś
12) mireczek wysyła skargę do UOKiK bo podobnie mogłeś potraktować kilkadziesiąt osób jak nie więcej.


Posty:

https://postimg.cc/3dBxzJZ7

https://postimg.cc/bDxT1F7z


Są wszystkie punkty


Bonus: zrobili akcję, że za ocenę (podejrzewam, że chodzi o pozytywne) otrzymuje się 10 litrów soku jabłkowego za darmo. Opinię o takim zagraniu pozostawiam już Wam.


https://postimg.cc/z3b6HdQg


No więc sprawa ma się tak, że 17 i 18 stycznia złożyłem zamówienie w https://turbosoki.pl. Termin dostawy na 26 stycznia. 


https://postimg.cc/K32zLKmk


Czytałem o nich wcześniej opinie, że mają problemy z wysyłką, ale myślę sobie, że warto dać drugą szanse, zwłaszcza że cena atrakcyjna, a jak nie dostanę w terminie to oddają mi pieniądze. Ostatecznie 26 stycznia żadnych soków nie dostałem, musiałem pisać do nich żeby mi je wysłali, bo nawet ich nie nadali. Ostatecznie trafiły do mnie kilka dni później, co trochę pokrzyżowało mi plany prywatne, ale nieistotne. 

Napisałem do nich maila, że chcę zgodnie z ich promocją zwrotu pieniędzy, wyłożyłem od razu kawę na ławę, że wiem o edycji postu i mam wszystko co potrzebne aby udowodnić im jak było na prawdę. Liczyłem, że nie będą robić problemów, ale nie xd. Odpisali mi tylko, że odpowiedzą w 14 dni roboczych (nie odpowiedzieli). Po 14 dniach kalendarzowych wysłałem monit gdzie informowałem ich o kolejnych krokach takich jak złożenie skargi do UOKiK wobec podejrzenia naruszenia zbiorowych interesów konsumentów, opisania sprawy w mediach społecznościowych (czyli tego co robię teraz) i wejścia na ścieżkę prawną, jeśli nie załatwimy sprawy ugodowo. Niestety nie odpowiedzieli też na monit.  


https://postimg.cc/dZhhJMQn

Póki co wysłałem skargę do UOKiK, do sądu pójdę jak wszystko zawiedzie, najwyżej będziemy się ciągać bo ja nie odpuszczę. Mnie uczono, że jak się coś obiecuje to się tego dotrzymuje. Możliwe że inne Mireczki też robiły zamówienia w okresie 12-31 stycznia i im też należy się zwrot z tytułu nieterminowej dostawy?




Podejście firmy też pozostawia wiele do życzenia. Klienci w opiniach piszą, że komentarze na fanpage są kasowane, niewygodne osoby blokowane, niektórzy musieli wysyłać wezwania przedsądowe aby otrzymać zwrot pieniędzy za anulowane zamówienia. Firma nie przyjmuje płatności kartą więc chargeback odpada. 

A najlepsze jest to, ze firma poszukuje inwestora. Sam zastanawiałem przed całą sytuacją się czy nie wrzucić w nich kilkudziesięciu tysięcy, ale ostatecznie nie doczekałem się żadnych materiałów informacyjnych i szczerze mówiąc cieszę się, bo po tej akcji nie chciałbym mieć z nimi nic wspólnego.


https://postimg.cc/NKFHQPbK


Sam produkt jest taki sobie w mojej opinii. Nic specjalnego, cenowo bywają opłacalni jak zrobią promocję, ale z drugiej strony mają problemy z dostawą i słabe podejście do obsługi klienta więc radzę się zastanowić przed złożeniem zamówienia.


https://postimg.cc/Wt0myKfj