Jak Media Expert okłamuje klienta i traktuje jak zwykle...
Dzień dobry wszystkim ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Za namową znajomych, jakie to świetne urządzenie : suszarka bębnowa, zakupiłem dla siebie i mojej szwagierki dwa takie sprzęty w sklepie Media Expert.
Suszarki były kupione jako outletowe, ze względu na małe wgniecenia z boku sprzętu. Sprzęt dotarł, wszystko ok, do czasu jak okazało się, że w moim egzemplarzu brakuje półki do suszenia butów. W pierwszej chwili, może tak ma być w instrukcji napisane, że półka występuje w zależności od wersji, ale szwagierka informuje, że półkę ma, no to sprawdzamy na stronie producenta: półka jest. No to dzwonimy z reklamacją. Pani na infolinii miła, sprawdza, że w zestawie powinna półka być, bo nie ma wzmianki w opisie o braku w wyposażeniu. Mija parę dni i mamy odpowiedz:
Dzwonię ponownie i opisuję pani na infolinii: że szwagierka ma, że na stronie jest i czekam...
i jest odpowiedz
no to się lekko zdenerwowałem i odpisałem
Ale niestety... ponownie skopiowany tekst. Niech klient spada na bambus.
Oczywiście jutro idę do inspekcji handlowej i tam będę kontynuował dochodzenia swoich praw, ale nie zaszkodzi zrobić reklamę dla Media Expert w wykopie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)