Jak Media Expert okłamuje klienta i traktuje jak zwykle...

losmarte

Dzień dobry wszystkim ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Za namową znajomych, jakie to świetne urządzenie : suszarka bębnowa, zakupiłem dla siebie i mojej szwagierki dwa takie sprzęty w sklepie Media Expert.

Suszarki były kupione jako outletowe, ze względu na małe wgniecenia z boku sprzętu. Sprzęt dotarł, wszystko ok, do czasu jak okazało się, że w moim egzemplarzu brakuje półki do suszenia butów. W pierwszej chwili, może tak ma być w instrukcji napisane, że półka występuje w zależności od wersji, ale szwagierka informuje, że półkę ma, no to sprawdzamy na stronie producenta: półka jest. No to dzwonimy z reklamacją. Pani na infolinii miła, sprawdza, że w zestawie powinna półka być, bo nie ma wzmianki w opisie o braku w wyposażeniu. Mija parę dni i mamy odpowiedz: 

595874395951494741685578_1645099609dxnWtempeZSxK8gNXRgQQz.jpg

  Dzwonię  ponownie i opisuję pani na infolinii: że szwagierka ma, że na stronie jest i czekam...

i jest odpowiedz 

595874395951494741685578_1645099724d8EnphTYuLj9Vtb6gk4lJl.jpg

no to się lekko zdenerwowałem  i odpisałem

595874395951494741685578_1645099772M8TPZgafCJho3KKMJuAZbF.jpg

 Ale niestety... ponownie skopiowany tekst. Niech klient spada na bambus.

595874395951494741685578_1645099820bqS3ebrNYrGtSI6HyuYpSo.jpg

 Oczywiście jutro idę do inspekcji handlowej  i tam będę kontynuował dochodzenia swoich praw, ale nie zaszkodzi zrobić reklamę dla Media Expert w wykopie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)