O tym, jak media internetowe sieją panikę celem atencji. Przykład Gazety.pl

t.....a

1. straszymy czymś nowym i potencjalnie niebezpiecznym

2. podkreślamy negatywny przekaz zdaniem autorytetu, aby jeszcze bardziej wzmocnić strach u potencjalnych czytelników

3. i tu również za pomocą autorytetu potęgujemy poczucie zagrożenia sugestią, że dotychczasowo stosowane środki zaradcze nie pomogą

4. i na koniec najlepsze - to już zaraz u nas będzie. Nie uciekniemy...

Bo, jak wiemy, w Internecie czyta się wyłącznie nagłówki. A nawet, gdy nie wejdzie się w dany artykuł, zadaniem nagłówka jest to, aby coś pozostało jednak z tyłu głowy.


595874785a77454242424d78_1638079785Ywm3ZDzy3iuv8Lba8EoSYo.jpg

595874785a77454242424d78_16380798076DLFVJ84aPo5mg1fdXdIWJ.jpg