@Renard15 ale polskie firmy wiodą prym bo płacą kierowcom głodowe pensję i są najtańsi na rynku. Oszukiwanie na tachografach też jakoś wciąż działa, jazda na oponach do czasu aż pękną itp.
nasze położenie geograficzne zmusza nas do tego byśmy wiedli prym w handlu i transporcie towarów. to powinna byc nasza karta atutowa która jest w folii i obchodzimy sie z nią jak z jajkiem
@Renard15: ta jak z jajkiem teraz to jest grillowanie kiełbasy na dużym ogniu a nie jajeczko duże korpo przejmuje rynek wschodnie firmy ze wschodu z kierowcami z całego świata ,które mają zarejestrowane auta u nas wskazują na przyrost a tak naprawdę czysto polskich firm ubywa w zastraszającym tempie plus zamknięty rynek Rosyjski otwarty dla Ukraińców gdzie Polski rynek na Ukrainę został wyparty przez samych Ukraińców.
@wafel12341: bardzo duży odsetek , kolega robił ostatnio certyfikat kompetencji zawodowych na przewóz towarów to prym wiedzie Ukraina wcześniej też sporo osób z Białorusi .
Gdyby komuś przyszedł pomysł aby pracować jako kierowca: -brak toalety, prysznica, zostają tylko stacje- -jedzenie na stacjach i na wynos albo przetworzony syf -jesteś gościem w domu -śpisz w kabinie, nie wysypiasz sie -parkujesz czasami na dziko i ryzykujesz -często ciągnik i naczepa mają kiepski stan -dyspozytor traktuje cie jak robota -konkurencja obniżająca wynagrodzenie -uprawnienia to ponad 10k pln i ryzykujesz nimi
Ja pracownikom mozna nie placic, to wiadomo, ze bedziemy tansi i zdobedziemy rynek. Transport to jednak patologia i robota dla ludzi bez pomyslu na zycie.
Komentarze (11)
najlepsze
-brak toalety, prysznica, zostają tylko stacje-
-jedzenie na stacjach i na wynos albo przetworzony syf
-jesteś gościem w domu
-śpisz w kabinie, nie wysypiasz sie
-parkujesz czasami na dziko i ryzykujesz
-często ciągnik i naczepa mają kiepski stan
-dyspozytor traktuje cie jak robota
-konkurencja obniżająca wynagrodzenie
-uprawnienia to ponad 10k pln i ryzykujesz nimi
Coś by się jeszcze znalazło.