Wpis z mikrobloga

#starfield #gry #pcmasterrace

Nowy pacz do Starfielda prześwietny. Można sobie opcje poziomu trudności poprzestawiać pod siebie, co ma wpływ na ilości zdobywanego doświadczenia. Bardzo sprytne. No i mam. Mapa jest cudowna, bardzo ładna mapa 3D ww rzucie. Wygląda trochę jak makieta, bardzo fajna. Ale najlkepsze, że na mapie zaznacza questy w danej lokacji, przez co nie trzeba wchozić do dziennika aby szukać zadań i sprawdzac czy np. w tym miescie mamy jakies zadania - odpalamy mape i widzimy znaczniki zadań. Super wygodne. Powinno to być od początku w grze.
  • 7
  • Odpowiedz
@Variv bez map strasznie się męczyłem, teraz jest elegancko, dodatkowo gram na xboxie i wreszcie 60fps jest. Załatali dwie najbardziej denerwujące mnie kwestie.

Jeszcze by coś mogli zrobić z tymi ekranami ładowania, chociaż je jakoś przytkać animacjami a nie tak jak teraz, ze pierwsze klikam "dokowanie" potem potwierdzam że chce wejść na pokład i jeszcze ekran wczytywania.
  • Odpowiedz
Ale najlkepsze, że na mapie zaznacza questy w danej lokacji, przez co nie trzeba wchozić do dziennika aby szukać zadań i sprawdzac czy np. w tym miescie mamy jakies zadania - odpalamy mape i widzimy znaczniki zadań. Super wygodne. Powinno to być od początku w grze.


@Variv: bethesda klepie te morrowindy, fallouty od lat a nadal maja problemy z sensowna mapa/dziennikiem i prostym lokalizowaniem questow (°°
  • Odpowiedz
@Horvath wiesz co narazie pograłem z 3h po tym patchu, niestety same spokojne misje sie trafiły ale jak na moje niezbyt wysublimowane konsolowe oko grało się dobrze. Dropy pewnie były ale raz, że mam vrr to pewnie trochę maskuje, dwa, że no nie jestem na to jakoś wyczulony.

Dla mnie to i tak jest niebo a ziemia, bo te 30fps z widokiem fpp strasznie mnie drażniły.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Horvath

@Medonix: Faktycznie jest to 60FPS, bo gdzieś widziałem, że dropy okropne i tak są.


Gra jest mocno CPU zależna. Dropy muszą być. Ja się dziwię, że w ogóle teb tryb dodali bo obstawiałem, że w ogóle go nie będzie przez obciążenie CPU, które dużo trudniej obejść niż przy GPU zależnych grach.
  • Odpowiedz
Ja się dziwię, że w ogóle teb tryb dodali bo obstawiałem, że w ogóle go nie będzie przez obciążenie CPU


@Variv: a ja siędziwię, że ten ich #!$%@? silnik jeszcze używają. Kilkunastu npc na ekranie i CPU o mało ducha nie wyzionie xD
  • Odpowiedz