Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Piszę ten wpis, bo czuję się fatalnie. Prawie wszystkie koleżanki, znajome mają drugie połówki, niezależnie od wyglądu, charakteru, czy poziomu inteligencji. Jeszcze studiuję, ale strasznie dobija mnie ten fakt, bo ja niestety jestem singielką :( Nie mam kompletnie pomysłu, gdzie mogłabym znaleźć takiego chłopaka, bo moje życie obraca się wokół studiów i zdalnej pracy, ewentualnie od czasu do czasu wyjdę na miasto ze znajomymi. Jestem dosyć spokojną osobą, kiedyś byłam bardzo introwertyczna i teraz widzę tego skutki, bo mam wąskie grono znajomych, którzy tez raczej jacyś super imprezowi nie są. Zostaje chyba tylko ten cały Tinder, choć szczerze wolałabym moc uniknąć jego zainstalowania, bo na niego trzeba mieć stalowe nerwy i silne poczucie własnej wartości, żeby ewentualne zlewy przyjmować bez większej refleksji.
Jestem ładna, ale tak jak napisałam - nie jestem typem super dynamicznej osoby.
Już sama nie wiem co robić :( Chciałabym czuć się kochana i dawać komuś to w zamian.
Uprzedzając ewentualnie pytania, na żywo nie wychodziło do tej pory z męskimi znajomymi, ale tez nie było tego dużo.
#zwiazki #tinder #rozowepaski #wyznania



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 7
@mirko_anonim: Też jestem sam już od kilkunastu lat. Większość trwałych związków kształtuje się w wieku szkolnym ewentualnie w czasie studiów. Jest sporo sposobów na poznanie kogoś. Tinder według mnie jest najgorszym z możliwych sposobów, bo tam traktowana jesteś jak towar, podobnie jak faceci. Niektóre cechy charakteru o prostu w niektórych sytuacjach nas ograniczają. Tak jak np w pracy spokój, opanowanie może być przydatne tak w relacjach miedzy ludzkich może być to
Nie mam kompletnie pomysłu, gdzie mogłabym znaleźć takiego chłopaka, bo moje życie obraca się wokół studiów i zdalnej pracy, ewentualnie od czasu do czasu wyjdę na miasto ze znajomymi.