Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mamy paczkę znajomych, każdy coś tam innego studiuję. Mój kumpel niby obiektywnie nie taki dobry, ale nigdy nie miał problemów z dziewczynami. Ale jedno mi zabrał, Julię ( ͡° ʖ̯ ͡°). Julia studiuję prawo, od pierwszego spotkania mi się podobała. Niestety zawsze bałem się spytać o randkę. A tamta zawsze wolała Oskarka ( ͡° ʖ̯ ͡°). I co Oskarek zaprosił ją na randkę, trochę pobajerował i może nawet przelizał, ale zostawił. Pamiętam jak Julia mi się zwierzała, że już nie odpisuje i wgl. Ja ją pocieszałem, bo traktowałem ją jako kumpele. A Oskarek poznał inną Juleczkę z klubu, głupią cipę. Chodzili ze sobą od stycznia. A Julia co? Gówno. Dalej za Oskarkiem. Ja nie miałem odwagi podbić do niej. Tamta za Oskarkiem. Oskarek za głupia cipą z uniwerku. Oczywiście musialo się się rozpieprzyć. I co? Słyszę, że Julia znowu kręci z Oskarkiem (°°

Czemu #!$%@? te dziewczyny są takie głupie. Chłop miał ją w dupie i zostawił dla jakieś siksy. A potem jak chłopowi się odwidziało to wrócił do niej. Tamtej pewnie jakieś gówno wrzucił i znowu ze sobą kręcą. Ja z kolei jak ta #!$%@? co się nie odzywa tylko pociesza płaczę, bo chciałem ją na wesele zaprosić a tutaj nic ( ͡° ʖ̯ ͡°). I najgorzej bo nawet Julia nie wie o moich uczuciach. Oskarek no kumpel ale też pełen w sobie narcyzmu. I czemu tacy ludzie mają dobrze a Ci co naprawdę chcą kochać to dostają kopa na ryj.

#przegryw ##!$%@? #rozowepaski #niebieskiepaski #logikaniebieskichpaskow #logikarozowychpaskow #zwiazki

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6288911c6f20c9f7143cd1f1
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: sokytsinolop
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 3