Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#pracbaza #zalesie #urzedasstory #bekazpodludzi #informatyka
Możecie mi powiedzieć czy ja jestem jakiś niedorozwinięty.
Pracuje w państwówce związanej z prądem.
To jest mniejszy oddział w większym mieście.
Ogólnie z 100 stanowisk komputerowych.

Poziom pracownika przed komputerem, to jakaś rodzina wójta, wojewody, burmistrza, która nie potrafiłaby użyć funkcji sumowania w Excelu.
Ogólnie 3/4 pracujących tam ludzi to taki motłoch, że masakra.

No i że ja jestem informatykiem, to ja jestem odpowiedzialny za sprzęt.
No i ciągłe nudzenie pracowników, żebym kupił/załatwił im do komputera głośniki bo oni chcą sobie posłuchać - z reguły większość tych nowych stacji SFF ma wbudowane głośniki - ale są dla nich za "CICHE"

Sto razy mówię, że w pracy się pracuje a nie słucha radia, mogę wam kupić wszystko co polepszy komfort i ergonomię waszej pracy, większy monitor, lepszą myszkę, podkładkę pod nadgarstek, itp itd - ale nie będę wydawał pieniędzy podatników na to, żebyście sobie mogli posłuchać eski.

No i teraz mam akcję z taką Kryśką, która miała głośniki ale jej padły. Niektórzy pracownicy mają głośniki ale to relikty po "starym informatyku".
No i baba przychodzi co 2h i nudzi mnie żebym jej kupił i czy jej kupiłem. Ale #!$%@? jak wejdę na jej "monitoring" to 3/4 czasu pracy spędzone na pomponikach, pudelkach, facebooku itp itd. I naprawdę nie mam zamiaru jej kupować głośników żeby ona sobie mogła oglądnąć na yt "funny animal compilation"

Mówię tym ludziom, że niech sobie kupią głośniki, z 3 dychy kosztują, to im zamontuje - tak, tam pracują takie debile, że nie potrafią podpiąć głośników do kompa.

Ja mam rację czy oni ?
Należą im się głośniki ?

I nic mnie bardziej nie wkurza jak pracownik, który przychodzi mi do pokoju i truję mi dupę o głośniki. Bo serio mam w ciul rzeczy ważniejszych do roboty nich myślenie o ich głośnikach - a taka typiara np za cały dzień pracy wystawi 2 faktury i #!$%@?.