Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Macie wyrzuty, ze zarabiacie troche wieksze pieniadze klikajac w komputer? Nie jestem programista, mam 34 lata i zarabiam 17k brutto uop. Moj przelozony dal mi ostatnio 700 PLN brutto podwyzki i mowi - sorry Mirek, ze tak malo, ale zarabiasz i tak duzo.

Moja zona zarabia 5500 brutto, plus premia, plus umowa zlecenie, co daje jej w zaleznosci od miesiaca 5-7k netto, czesciej jest to bardziej 5 niz 7. Zrobila trudniejsze studia, byla lepsza w matematyce ode mnie, a teraz po prostu tyra pelna liczbe godzin w pracy. Ja mam tylko dryg, zeby poklikac w komputer i logicznie spiac rozwiazania prostymi bloczkami. Siedze w domu, pije kawke, mam czas na wszystko, realizuje sobie co chce i robie to na co mam ochote.

Nie mamy dzieci, bo nas nie stac - mieszkamy w kawalerce w duzym miescie, przegapilismy moment na kupno duzego mieszkania albo domu. Oszczednosci zjada inflacja. Czuje, ze popadam w depresje przez to, nie chce mi sie juz dalej walczyc, wszystko wydaje sie tak naprawde bez sensu.

Nie prosze o rady, chcialem tylko spuscic z krzyza i napisac jak mi zle. Za duzo by zyc, za malo by umrzec. I tak sie toczymy z dnia na dzien, bez celu, nie majac pieniedzy na zalozenie rodziny. Chcialbym to wszystko rzucic i wyjechac za granice, zaczac od nowa w kraju, w ktorym bede mial szanse zyc jak czlowiek.

#nieruchomosci #przegryw #ekonomia #zarobki #praca

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #614c51739ce06a000a93015c
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
  • 36
@AnonimoweMirkoWyznania: Powiem że nawet niezła ta zarzutka, dobrze napisana, ale tutaj niestety przegiąłeś: