Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#p0lka #badoo #tinder #randki #blackpill

Chad lite here z dobrą radą dla Wykopczaninów i randkowania. Mam spoko zdjęcia na portalach randkowych. Koszula, marynarka, dobra fryzura, ciekawa lokalizacja, a do tego foty dobrze wykonane, a nie samojebki. Jestem właścicielem firmy, autoryzowany dystrybutor pewnych materiałów budowlanych na swój region Polski. Pieniędzy mi nie brakuje, mam mieszkanie, lepszy samochód, ale nie afiszuję się z niczym. W kontaktach z kobietami nigdy nie mówię, że mam firmę, a na spotkanie wybieram się transportem publiczny. Zawsze poznawałem kobiety na żywo, ale niedawno sięgnąłem po te tindery i wiecie co? Wszystko co można przeczytać na tych tagach o kobietach w Polsce, to prawda. Większość od razu pyta mnie czym się zajmuję, a ja zawsze kłamię ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jestem w modnym lokalu przy barze, przysiada się jakaś laska czy jej mogę postawić drinka, no myślę spoko, pierwsze zdanie - czym się zajmujesz? Jestem mechanikiem, takie tam drobne naprawy robię w starych oplach - odpowiadam. Laska wstaje i się zabiera bez słowa. Inna tego typu sytuacja, mówię że układam kostkę brukową, dziewczyna zmieszana, pytam czy coś nie tak? Słyszę w odpowiedziami, że z frajerami nie gada. Na portalach randkowych jest to samo. Piszę z nimi używając poprawnej polszczyzny i przecinków, a tępe dzidy tylko obchodzi 'co ja w życiu robię', chociaż same mają jakieś gównoprace. Za każdym razem jak napiszę, że jestem 'robolem', to momentalnie znika zainteresowanie, ale jak powiesz 'prawnik, lekarz, architekt', łooooo panie, zaraz się gadka zaczyna kręcić :D Byłem w różnych krajach - Kanada, zachód Europy, Ukraina, Tajlandia i powiem szczerze, że serio nigdzie nie spotykałem się z tak chłodną kalkulacją jak obecnie wśród kobiet z Polski. Może czasy są inne, bo jestem singlem od kilku lat i jeszcze jakiś czas temu te instagramy, onlyfansy i inne portale dla stulejarzy nie były tak rozdmuchane, ale obecnie it's over dla chłopa.