Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#zwiazki #rozwod #zalesie #logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow
Mam 35 lat w wieku 27 lat wziąłem rozwód - ożeniłem się w wieku 25 lat, moja żona miała 24 lata.
Rozwód wziąłem z takiego powodu, że moja żona mnie zdradziła i wyszło jeszcze z tego dziecko.
Stwierdziłem, że rzucę wszystko i wyjadę do rodziny do Norwegii do pracy.
Tam, pracowałem i można powiedzieć, że "pracowałem" na dwa etaty jak robak, żeby się czegoś dorobić.
Praktycznie wszystkie zarobione pieniądze, wysyłałem rodzicom a oni mnie budowali na działce, którą dostałem od nich.
Dzięki takim zabiegom w 3 lata postawiłem i wykończyłem dom beż żadnego kredytu o powierzchni 119m2.

Następne pieniądze jakie odkładałem to odkładałem po to by, w Polsce rozkręcić własną działalność - z wykształcenia jestem stolarzem.
Więc potrzebowałem pieniędzy na warsztat, narzędzia i materiały.
Mając 33 lata wróciłem do Polski, mając jakieś 400 tys oszczędności, za które otworzyłem firmę i jeszcze mi zostało.
Mam klientów, głównie robię kuchnie, chociaż teraz przerzuciłem się na "meble vintage/loft" bo ludzie potrafią płacić za to kosmiczne ceny.

No ale wracając do mojej historii.
Mieszkam sobie tutaj niecałe 2 lata i naglę dzwoni na moją komórkę jakiś numer.
Odbieram, okazuje się że to moja była żona.

Prosiła o pomoc, bo obecny facet z którym ma dziecko( to nie ten z którym mnie zdradziła. Ten z którym mnie zdradziła i miała dziecko - ponoć uciekł od niej za granicę), zrobił jej awanturę i kazał jej "#!$%@?ć" z dwójką dzieci(jedno z nim, a jedno z tym co mnie zdradziła)

Jak się okazało obecny partner, jest dość wybuchowy i bije dzieci i moją Ex - żonę. A żona niema żadnej pomocy od rodziny bo ta się odwróciła do niej plecami za to co mi zrobiła.

No i najlepsze to w tej historii jest, jak się słyszy od byłej żony z łzami w oczach "jaka to ona była głupia, że mi to zrobiła, że przejrzała na oczy, że ona by chciała wrócić"