Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem w potrzasku, studiuję "elektryczność", nie chcę podawać dokładnie nazwy kierunku. Jestem na 2 roku i w zasadzie niewiele się nauczyłem. Na zajęciach uczymy się o sieciach przesyłowych, rozwiązujemy zadania, co z tego że zdam to na 4, skoro ja nawet nie wiem jak taki prąd z sieci podłączyć do domu ale wiem jak rozwiązać zadanie, ja wiem że nie od tego są studia dlatego na pierwszym roku postanowiłem zatrudnić się w lokalnej firmie elektrycznej jako pomocnik elektryka, aby pozyskać trochę praktycznej wiedzy. Pracowałem przez pół roku, przez pół roku jak debil wykonywałem pracę tragarza, młody przynieś to, przynieś tamto, masz tu skrzynkę przynieś mi. Serio, gówno się w tej pracy nauczyłem i odszedłem. W ciągu pół roku pracy może 3 razy dostałem coś do roboty i to były rzeczy w stylu zarób wtyczkę do przewodu, mało tego. Robiłem to w domu tysiąć razy, ale jak szef zobaczył jak to robię to w połowie pracy mi ją zabrał i sam to zrobił, bo "Młody dej mnie to bo jak cie widzę to....". Wszyscy oczekują profesjonalizmu ale nikt nie chce mnie uczyć, a jakoś nie wierzę aby zapłacono mi po szkolę za noszenie szefowi gówien. Na grupch dla elektryków na FB wszyscy mają się za Bogów ale jak zadam jakieś trudniejsze pytanie z mojej strony, to "Było tysiac razy", "Jak nie wiesz to lepiej tego nie rób", "Grupa nie zastąpi szkoły wyższej", już naprawdę nie wiem gdzie mam pozyskać tą wiedzę. Staram się teraz szukać jakiś filmów na YT ale jak dla mnie są one trochę za mało profesjonalne i stylistyką przeznaczone dla dzieci w klasach 1-3, też za bardzo nie wiem czego szukać, macie jakieś ciekawe poradniki na YT o elektryce dla osób średnio zaawansownych?
#elektryka #elektrotechnika

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #60753edcf5537c000a488adb
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri