Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć, mój niebieski założył JDG w branży hydraulicznej i chciałabym mu pomóc w zdobywaniu klientów. Macie jakie porady w jaki sposób dotrzeć do klientów lub sprawić żeby zapamiętali firmę, kiedyś wrócili (oczywiście poza dobrą usługą)?. Chociaż hydraulika tego jakoś nie wymaga to ma robioną prostą stronę internetową żeby zaistnieć w sieci, reklamy na portalach ogłoszeniowych, dodanie wizytówki do google.

Czytałam że warto mieć jakieś fajne logo żeby ludzie jakoś skojarzyli firmę i trochę informacji żeby wyszukiwarki go znalazły. Ma jakiś sens zostawianie np. wizytówki po wykonaniu usługi, czy tak się nie robi?

#jdg #firma #pytaniedoekserta

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #603fbc913b1b1b000aa5da7f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 8
@AnonimoweMirkoWyznania: Nie jestem ekspertem w dziedzinie.

Wszystko zależy kto ma być klientem, zakładając że pewnie głownie osoby prywatne oraz małe firmy. To ja bym głownie się skupił, aby w różnych miejscach zostawić kontakt(numer telefonu) chodzi o: katalogi firm, mapy, serwisy ogłoszeniowe. Strona jeśli tak, to bardzo prosta, dosłownie jakiś darmowy Google Sites, ale podpiąc pod własną domenę.

Tam gdzie jest mało miejsca, pisać bardzo ogólny zakres prac. ludzie zdzwonią się dopytać,
@AnonimoweMirkoWyznania tak jak już napisał @Jakimialemlogin z tym zastrzeżeniem, żeby nie tyle spamować swoim ogłoszeniem a wyszukiwać posty gdzie ktoś pyta o takie usługi i odpowiadać w wątkach. Nie znam lokalizacji, ale możesz też spróbować w jakichś gazetkach osiedlowych o ile są, dodatkowo ulotki, reklama na fb i ads