Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Niech mi ktoś powie, że różowe nie lecą na wygląd to go wyśmieję.
Jestem lvl 28, 178cm tak obiektywnie 6/10. Nie jestem Brad Pitt, ale chodzę na siłownie, sylwetka sportowa.
Od ponad 6 lat siedzę komercyjnie w tym magicznym ♯programowanie i jestem już ♯programista15k
Ponadto ogarniam krypto i giełda więc wpada z tego praktycznie druga pensja.
Auto 4 letnie volvo kombi, kawalerka w kredo.
Ostatnie pół roku zarywałem do #rozowypasek lvl 24 ktory jest obiektywnie 8-9/10, gadało się świetnie. Laska nie jest głupia bo studiuje na lekarskim.
I co, wolała wybrać chada który jest 9/10 i na tym kończą się jego plusy. Znam typa, pracuje za najniższą krajową w jakimś gówno korpo robiąc tabelki w excelu.
Piszę bo właśnie wrzucają słodkie fotki na insta a mi się chce płakać.
Koniec
#blackpill #logikarozowychpaskow #przegryw

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6033e411daa9ae000aa882a6
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę
  • 51
Morda to wszystko. Mam 176cm i dodatkowo sylwetkę V i laski normalnie na mnie lecą, dzisiaj wbiłem na imprezę po siłce to jeszcze nie znały mojego imienia, a już łapały mnie za dupę. Tak parę postów wcześniej pisałem, że jestem mentalcelem, ale z każdym wyjściem do ludzi wychodzę na prostą. Największym problemem gości, których genetyka nie obdarowała wzrostem jest brak pewności siebie. Jak wzrostak do Ciebie dymi to mu #!$%@? pierwszy i
@Nesther: Typowe dla manletów. Podskakują zawsze do wysokich i próbują ich atakować przez swój kompleks. Dlatego właśnie nie ruchacie. Próbujecie dziewczynom na siłę pokazać, że jednak jesteście mężczyznami. Ty też nigdy nie ruchałeś, manlecie. Jakiś pijany tłusty paszkwil się o Ciebie otarł na ciemnej sali i na tym polegało to "łapanie za dupę lasek".