Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem nauczycielem. Ostatnio sprawdzając pracę domową uczennica otworzyła zeszyt na stronie, gdzie znalazłem wiadomośc takiej treści:

"Szanowny Panie xyz,

Moja córka nie zrobiła zadania domowego, ponieważ musiała przygotować się do dwóch sprawdzianów i zrobić zadania z dwóch innych przedmiotów - egzaminacyjnych - matematyki i chemii. Dodatkowo uczęszcza na zajęcia dodatkowe, na których realizuje swoje pasje i talenty, na które nie ma miejsca w szkole. W związku z tym musieliśmy zalecić córce wybranie tego, co jest w stanie zrobić kosztem tego, czego nie jest w stanie wykonać. Poza tym wraz z żoną chcemy spędzać czas z naszym dzieckiem. Liczę na wyrozumiałość.

Z poważaniem,
Yxz
P.S. W razie problemów proszę o kontakt telefoniczny -- 123-456-789.

No i mnue w murowało. Faktycznie jestesmy do tyłu z materiałem, teraz znów przerwa. Nie ma jak realizowac programu. Bez zadań domowych będzie jeszcze gorzej. Ja nie widzę ile moi uczniowie mają zadań. Nie wierzyłem w te gadki o ślęczeniu nad książkami do 22 ale patrząc na tę listę; to raczej czasem może się zdarzyć...

A może to kwestia złej organizacji pracy ucznia? A może to przez te mityczne "zajęcia dodatkowe", których jest zbyt dużo?
Tego dnia nie postawilem jedynki za brak zadania. Ani tej uczennicy ani nikomu innemu. Staram sie jak najmniej zadawać ale czasem się nie da, jak mam zrealizować program....

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f8ca783605297c54a62cf16
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Przekaż darowiznę
  • 14
@Kotlet_2137_schabowy: przecież wyraźnie jest napisane że uczy się do przedmiotów egzaminacyjnych więc nie będzie nic na opa, pewnie uczy przedmiotu którego ta uczennica nie zdaje.