Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czuję, że przegrałem życie. 22 wiosny na karku, a mam na koncie tylko jedną i w dodatku brzydką różową, mam kilka wad postawy / zgryzu, o które rodzice nie zadbali za młodu i, które teraz tylko się pogłębiły. Dodatkowo studiuję gówno-kierunek na studiach, chociaż jestem inteligentny i stać mnie na zdecydowanie więcej.
O wszystkim zaważyło gnębienie w gimnazjum i liceum - to zrujnowało moją psychikę na lata i spowodowało, że "wyjechałem" daleko poza tor prawidłowego rozwoju w okresie dorastania.
Najgorsze, że tego nie da się już naprawić - przegrałem całe życie i teraz czeka mnie w najlepszym razie praca w korpo za średnią krajową; w korpo, w którym najpewniej będą mną pomiatać. Mam ochotę się upić i zapomnieć o otaczającej mnie rzeczywistości; o rzeczywistości, w której raz za razem uderza mnie fakt, że najbliższe 60 lat mojego życia będzie stracone i najprawdopodobniej nie mam już nawet możliwości wpłynięcia na swój los.
Nie wiem zbytnio, po co to piszę - chyba po to, żeby się tutaj wyżalić i ewentualnie usłyszeć słowa krytyki / pocieszenia...
#przegryw ##!$%@? #gorzkiezale #zalesie #depresja #rozowepaski #niebieskiepaski #feels #przemyslenia

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f694821f49ad326e7b1ab43
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 22
@AnonimoweMirkoWyznania: #!$%@?, fajnie ze zakładasz, ze dozyjesz osiemdziesiątki, tylko z takim nastawieniem to trochę bez sensu. Wydaje sie ze sam siebie nie lubisz. Jest duzo rzeczy, ktore możesz robic bez wiekszego zaangazowania nawet, ktore sprawiaja frajde. #!$%@? mnie to, ze sie utluklo ludziom, ze rozowy to jest szczyt szczytów bo Seba co bil w gimbazie mial fajna Eweline a ona plula na mnie i im bardziej mna gardza tym bardziej mnie