Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wszyscy dobrze wiemy, że samochodami z motorem DIESLA jeździ się najlepiej.
Moment obrotowy, niższe obroty w trasie, fajny klekot spod maski, odporność, wytrzymałość i niskie spalanie.

Ale.

Wszyscy dobrze wiemy, czego się obawiamy. Awarii turbin, wtrysków, kół dwumasowych i innych #!$%@?ów-mujów.

Chciałbym utowrzyć taką motoryzacyjną nitkę w której będziecie mogli ANONIMOWO napisać ile przejechaliście kilometrów i ile zaoszczędziliście.

#samochody #motoryzacja #lpg

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie - bogata oferta przez cały rok
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@AnonimoweMirkoWyznania: MILIARD
Najlepiej to się jeździ dużym, wolnossącym, mocnym motorem benzynowym. Obroty w trasie to nie kwestia samego silnika tylko przełożenia. Odporność, wytrzymałość i awarie wtrysków i turbin dwa zdania dalej...
No ale bez offtopu to jestem ciekaw takich wyliczeń, tylko że pewnie ciężko się odnieść w stosunku do czego się zaoszczędziło.
  • Odpowiedz
Ja zrobiłem Focusem mk1 1,8 TDCI 115 KM ok. 130 000 km w 6 lat (kupiłem go jak miał niecałe 200 000 km a oddałem ojcu przy 320 000 km). Na dzień dobry zrobiłem wtryski i pompę. Dwumasę podobno wymieniał poprzedni właściciel i może to być prawda, bo by dawno już klękła. Generalnie ten silnik był średnio udany i mój egzemplarz był średnio zadbany, ale robiłem rozrząd, pompę wspomagania wymieniałem, pasek wielorowkowy
  • Odpowiedz
Chciałbym utowrzyć taką motoryzacyjną nitkę w której będziecie mogli ANONIMOWO napisać ile przejechaliście kilometrów i ile zaoszczędziliście.


@AnonimoweMirkoWyznania: Tak oszczędzam, że jazda dwulitrowym Dieslem, biorąc pod uwagę sam koszt paliwa wychodzi drożej jak w drugim aucie gdzie pod maską jest 3.2 V6 LPG. No ale na obronę klekota dodam, że póki co (~225tys km) nie ruszałem ani turbiny, ani koła dwumasowego, ani wtrysków ani innych #!$%@?ów-mujów. Jedynie DPF trzeba by
  • Odpowiedz