Aktywne Wpisy
TurboEgo +8
czy jak człowiekowi resztki mózgu się starzeją to idzie na ryby, grzyby i interesuje się olimpiadą, gałą i polityką?
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Nie znam ani jednej osoby w wieku do 25 r.ż. która by była zainteresowana powyższą tematyką (tzw boomerskim hobby) xD
Jestem_Tutaj +21
Uwaga REBUS bd trudne!
Wszyscy dobrze wiemy, że samochodami z motorem DIESLA jeździ się najlepiej.
Moment obrotowy, niższe obroty w trasie, fajny klekot spod maski, odporność, wytrzymałość i niskie spalanie.
Ale.
Wszyscy dobrze wiemy, czego się obawiamy. Awarii turbin, wtrysków, kół dwumasowych i innych #!$%@?ów-mujów.
Chciałbym utowrzyć taką motoryzacyjną nitkę w której będziecie mogli ANONIMOWO napisać ile przejechaliście kilometrów i ile zaoszczędziliście.
#samochody #motoryzacja #lpg
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie - bogata oferta przez cały rok
xDDDDD
Najlepiej to się jeździ dużym, wolnossącym, mocnym motorem benzynowym. Obroty w trasie to nie kwestia samego silnika tylko przełożenia. Odporność, wytrzymałość i awarie wtrysków i turbin dwa zdania dalej...
No ale bez offtopu to jestem ciekaw takich wyliczeń, tylko że pewnie ciężko się odnieść w stosunku do czego się zaoszczędziło.
@AnonimoweMirkoWyznania: Tak oszczędzam, że jazda dwulitrowym Dieslem, biorąc pod uwagę sam koszt paliwa wychodzi drożej jak w drugim aucie gdzie pod maską jest 3.2 V6 LPG. No ale na obronę klekota dodam, że póki co (~225tys km) nie ruszałem ani turbiny, ani koła dwumasowego, ani wtrysków ani innych #!$%@?ów-mujów. Jedynie DPF trzeba by