Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Cześć, potrzebuję zebrać parę rad od was. Zaczynam przygodę z #programowanie i załapałem się na staż, gdzie będę się bawił w .Net Core.
Takie dostałem informacje i przyznam szczerze - nie wiem jak to ugryźć. Przez zupełny przypadek się załapałem na staż, jestem bardzo początkującym 'programistą', więc złapałem się czegokolwiek.
Próbowałem wyszukać w necie o co może chodzić, ale mało mi to mówi. Nie chcę dopytywać mojego opiekuna, bo nie chcę pokazać, że jestem w dupie z tym tematem. Zaczynam staż za parę tygodni.

Bawiłem się trochę c++, c#, python i jakimiś pierdołami typu css. Jak mogę z tego coś ulepić, żeby nie wyjść na debila? Szczerze to nawet nie wiem o co dokładnie może chodzić, nie znalazłem żadnych fajnych kursów online z .Neta. Send help mirki.

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 10
  • Odpowiedz
Po pierwsze wbij sobie do łba, że jest wysoce prawdopodobne, że będziesz miał do czynienia z kumatymi ludźmi (bo są programistami) więc nie ściemniaj, że coś wiesz, kiedy tego nie wiesz. Doskonałe podejście to kiedy dostaniesz taska, którego kompletnie nie jarzysz już od pierwszego wyrazu z opisu mówisz: nie mam jbnego pojęcia o co tu chodzi, ale się dowiem i się nauczę. I napieraj, zadawaj pytania, zapytaj gdzie ruszyć, żeby podrzucili jakieś
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: polecam darmowe trial konto na pluralsight i przekrojowe kursy Shawna Wildermutha na początek zeby zlapać temat (zakładam ze to webówka a nie okienka), koleś pisze niezły kod który najprawdopodoniej spotkasz juz w faktycznej pracy

wogóle pluralsight to najlepsze źródło wiedzy z obszaru .neta dla poczatkujacych, chyba że wolisz ksiązki
  • Odpowiedz