Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki, Planuję wrócić z #emigracja i poszukuję teraz pracy w PL.
Mam obecnie 32 lata, pracuję w londynie i zarabiam tutaj około 6500 gbp na miesiąc na rękę.

Jako że jestem programistą to udało mi się załatwić kilka rozmów przez skypa z firmami z krakowa i warszawy no i wydaje mi się że proponują zbyt niskie stawki bo jest to przeważnie 15, 16k brutto na UoP. Jedna firma zaproponowała 17k ale mówili że to są już widełki na leada i dają mi tyle tylko ze względu na bogate doświadczenie. Ale przecież na rękę to to nie jest nawet #programista15k tylko #programista10k.
Branża #bankowosc, technologia .NET. Czy serio w Polsce płacą seniorom tak mało?

#programista15k #programista20k #zarobki #praca #it #emigracja #csharp #dotnet

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
  • 14
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: to #programista15k to ściema wykopków. Musisz być mega dobry, operować wieloma technologiami i mieć #!$%@? projekty na koncie zeby dostawać więcej niż 15k na łape. No chyba ze B2B bez urlopów i takich tam. Jako .NET to w warszawie myśle dobijesz do 20k jako senior, w krakowie 16-18k jest osiągalne. Przy czym to 18k jakbyś trafił na zdesperowanych. Może w banku przy jakichś mega nudnych projektach i rekrutacji na wczoraj
  • Odpowiedz
Czego się spodziewałeś w tym biedalandzie, 30k na rękę to widziałem tylko na wysokich kierowniczych stanowiskach oraz ofertach gdzie pali im się pod nogami bo deadline za kilka miesięcy.
Zobacz sobie na justjoin.it jakie stawki na seniorach proponują.
  • Odpowiedz
  • 12