Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jako, że skończyłem właśnie 10h jazd na kursie praktycznym, mam do Was kilka pytań:
1. Od razu nauczyliście się robić łuk? Jak dużym był dla Was kłopotem? Ja trochę pojeździłem, ale dalej mam problem z jazdą do tyłu.
2. Jak długo instruktor tłumaczył Wam, "wrzuć trzeci bieg, wrzuć kierunkowskaz, rozejrzyj się w lusterka"? Czy będę miał tak cały kurs, czy instruktor z biegiem czasu przestanie mnie instruować?
3. Jak zachowywać się przy dojeżdżaniu do swiatel? Zazwyczaj to wygląda tak - jest czerwone, dojeżdżam na 2 biegu, zaczynam hamować i przy końcu hamowania wciskam sprzęgło żeby nie zgasł i wtedy szykuje sobie 1 do wrzucenia. Nie powinienem czasem wrzucać na luz?
#prawojazdy

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Nie siedź w domu w ferie i w wakacje
  • 11
@AnonimoweMirkoWyznania:
Na pierwsze dwa pytania się nie wypowiem bo już wcześniej trochę jeździłem (nie po drogach publicznych ofc ( ͡° ͜ʖ ͡°)), ale na trzecie mogę. Nie jeździ się na luzie na kursach i egzaminie, w życiu generalnie też nie powinno się.
@AnonimoweMirkoWyznania: ja mam z 15h i jeśli chodzi o pierwsze to instruktor mi dobrze wytłumaczył i mi idzie jako tako. jak czujesz się niepewnie to go poproś ze chcesz sobie potrenować. jeśli chodzi o drugie to wydaje mi się po prostu ze oni zawsze maja się do czego przyczepić wiec raczej będą ci tak do końca mówić xD jeśli chodzi o trzecie to ja wrzucam na luz jak dopiero co zrobiło
@AnonimoweMirkoWyznania: 1. Do egzaminu tak umiałem, że wężykiem jechałem do tyłu ;p Generalnie poznanie zasad ułatwia logiczne wykonanie manewru.
2. To w ogóle tak nie wyglądało. No może poza później "ale ty masz ciężką nogę" ;p
3. Dojeżdżasz redukując (w ten sposób jest najbardziej ekonomicznie, jak i szybko możesz przyspieszyć, jeśli masz wolną drogę i dostaniesz zielone a i skuteczniej zahamować, jak ktoś się rzuci pod koła), a tuż przed zatrzymaniem
@AnonimoweMirkoWyznania łuk dopiero przy 10-12 godzinie mi szedł gładko, lepiej idzie patrząc w boczne lusterka niż za plecy :D
2. Instruktor skończy cię pouczać jak zobaczy, że rozumiesz i sam to robisz dobrze.
3. Zawsze przy prędkości (tak mnie uczyli) 25km/h wciskasz sprzęgło i prawa na hamulec :) jak stoisz na światłach to redukcja, tak samo jak dojeżdżasz na stop, nie robisz redukcji przed linia tylko już stojąc na linii wyznaczonej bądź
ZepsutaLoszka: Ad. 1 Nie był żadnym problemem bo instruktor podał magiczny sposób żeby kręcić jak się minie jakiś słupek i w sumie wtedy za każdym razem wychodzi jak po sznurku.
Ad. 2 Będzie mówił do końca kursu.
Ad. 3 Podjeżdżam bez gazu, jak obroty są już niskie to wciskam sprzęgło, dotaczam się do auta poprzedzającego, wrzucam luz i czekam.

Zaakceptował: marcel_pijak}
GrubyGrabarz: > 3. Jak zachowywać się przy dojeżdżaniu do swiatel? Zazwyczaj to wygląda tak - jest czerwone, dojeżdżam na 2 biegu, zaczynam hamować i przy końcu hamowania wciskam sprzęgło żeby nie zgasł i wtedy szykuje sobie 1 do wrzucenia. Nie powinienem czasem wrzucać na luz?

a co ty w pksie jezdzisz ze luz wszedzie wbijasz zeby jak najwiecej zbanieczkowac?

Zaakceptował: marcel_pijak}