Wpis z mikrobloga

Dysponuję ponad dziesięcioma realnymi zadaniami rekrutacyjnymi na poziomie junior/mid w #webdev #backend.

Większość z nich nie jest powiązana z żadną konkretną technologią. Chciałbym udostępnić je, żeby posłużyły jako materiały do nauki innym, ale pytanie brzmi - czy to legalne? Nie znam się na prawach autorskich, część z tych materiałów dostałem mailowo, część poprzez udzielenie mi dostępu do repo, a część to po prostu link i każdy może w niego wejść. Możecie coś podpowiedzieć?

Btw jeśli dysponujecie jakimiś zadaniami to możecie mi podesłać na pw, dołączę do zbioru (o ile powstanie).

#programowanie #it #programista15k
  • 22
@asciiterror: @iEarth: @niepodszywamsiepodbiauka: @TheySeeMeBowlin: @marcus_kane: @final_echo: @Kotel_: @TheySeeMeBowlin: @marcus_kane: @final_echo: @Kotel_: @final_echo: @Kotel_: Na razie nie będę udostępniał. Muszę wiedzieć czy jest to legit, ewentualnie jak zrobić tak żeby było legit. Spróbuję zmodyfikować je, żeby były innymi zadaniami, ale wymagały takiego samego kodu.

Spróbuję dziś wrzucić coś na próbę i zawołam plusujących ten wpis.
@pstrg: no ale przeciez jak ci dawalo te zadania to nie podpisywales zadnego papieru, ze nie mozesz udostepniac prawda? W trakcie zadan widziales jakas adnotacje, ze jest to wlasnisc firmy i nie mozna udostepniac?
@pstrg: Po co chcesz to udostepniac? Przez takie zagrywki prace moze dostac nie ten, ktory lepiej zna programowanie, ale ten ktory zamiast rozwijac umiejetnosci, szukal po internecie zadan rekrutacyjnych, dzieki czemu jest je w stanie rozwiazac szybciej i wie, czego sie od niego oczekuje.