Wpis z mikrobloga

Kto jest za tym, żeby wystąpić do miasta o umowę zawartą z Nextbike Polska Sp. z o.o.?

Stan tych rowerów jest coraz gorszy, a system działania... szkoda słów. Już drugi raz muszę składać reklamację i zeżarło mi 25PLN za użytkowanie roweru przez 8min. Oczywiście w aplikacji po kliknięciu Zwróć występował błąd, a ten system wypożyczania/oddawania na stacji nie działał.

Może przy pomocy @Watchdog_Polska wykorzyta się template pisma o udostępnienie informacji publicznej. Interesują mnie warunki finansowe umowy oraz to, czy występuje tam jakieś zobowiązanie Nextbike do serwisowania sprzętu.

#lodz #gorzkiezale #nextbike
  • 29
@niggerinthebox: Ta firma to kpina a umowa to śmiech na sali, za ten system z 1000 rowerów miasto zapłaciło prawie 14 mln czyli 14 tys. za rower a potem 100 tys co miesiąc za serwis
Podobny ciężki, jak te słabo wyposażony bez nawet tylnego hamulca w markecie da się kupić za 500 zł a w hurcie kosztuje pewnie polowe tego.
Taniej by wyszło każdemu chętne,mu kupić rower na własność

@hannazdanowska Może
a potem 100 tys co miesiąc za serwis


@Sepzpietryny: Efektów nie widać. Pewnie pojawi się tutaj argumentacja, że to użytkownicy nie szanują rowerów, co po części może być prawdą, ale niedziałającego systemu wypożyczania/zwrotów nic nie tłumaczy.
@niggerinthebox: @morswin28: @Sepzpietryny: ja to już nawet nie wypożyczam tych rowerów bo szkoda nerwów i szkoda tracić czasu. Już w tamtym roku były problemy, bodaj we wrześniu wypożyczyłem rower spod centralu, straciłem chyba z 20 minut na telefonach i próbie zwrotu roweru bo nie wyszedł z zamka. Następnie udałem się na piotrkowską tam przy Piłsudskiego z myślą, że może się uda - a skąd, kolejne 20 minut zmarnowane bo
@niggerinthebox: w sytuacji, w której miasto jest kompletnie niewydolne w zakresie kontroli tego systemu, jest chyba tylko jeden skuteczny sposób, by nextbike zaczął kompleksowo rowery serwisować. W umowie, o którą wystąpiłeś jest wskazany termin w jakim nextbike ma usuwać usterki i wysokość kar za nieprzestrzeganie tych terminów. W takiej sytuacji, trzeba zgłaszać każdą istotną usterkę SKUTECZNIE do nextbike i do wiadomości umł. Byłoby idealnie, gdyby istniał sposób by na własną rękę
@Sloneczko: to i tak lepiej że znalazłeś sprawny rower. Ja raz w środku dnia przeszedłem prawie całą Piotrkowską i roweru nie udało mi sie wypożyczyć. Dokładnie 7 stacji minąłem po drodze (właśnie sprawdziłem ich liczbę) i jeśli były w nich rowery to zepsute (razem około 12 sztuk). W tamtym roku najczęstsze problemy to guma lub łańcuch. W tym roku często problemy są z siodełkiem tzn tym zapięciem które reguluje wysokość siedzenia.