Wpis z mikrobloga

@kto_ma_potrzymac_dwie_dychy:

są dwa cele takiego stukania w koła:

1) tak wykonuje się próbę hamulca. koło, na którym hamulec zaciska się prawidłowo, wydaje głuchy dzwięk przy uderzeniu młotkiem, gdy hamulec się nie zaciska dzwięk uderzenia jest metaliczny

2) sprawdzenie "luzów" między obręczą a kołem - gdy luzy są to znów -dzwięk jest głuchy, bez luzów metaliczny. przy tym sprawdzeniu porównuje się również znaki kontrolne na kole i obręczy, tak by można było
StarryBarry - @ktomapotrzymacdwiedychy: 

są dwa cele takiego stukania w koła:

1...
  • Odpowiedz
@voicevoice to jest co innego. To o czym piszesz to tzw. wiązki szynowe np. Po 7 szyn czyli konstrukcja odciążająca typu szwajcarskiego. Szyny odciążają grunt, tak że w trakcie wykonywania przewiertu tor się nie zapadnie. Obligatoryjnie od średnicy przewiertu 600 w górę.
  • Odpowiedz