Aktywne Wpisy
jacekparowka +436
Zaczynamy kolejny tydzień nowoczesnego niewolnictwa czyli pracy na etacie, dlatego wszystkim tyrającym na kogoś przypominam zasady zachowania zdrowia psychicznego w k0łchozach:
1. Żadnych własnych inicjatyw, robić tylko to co ktoś wam każe
2. Zero starania się przy jakichkolwiek zadaniach, robić byle jak
3. Udawać że się coś robi w jak największym możliwym wymiarze czasowym i w tym czasie nie robić nic związanego z r0botą
A wszystkim cuckoldzikom starającym się w r0bocie ponad absolutne minimum przypominam, że wasz szef zarabia na was 10x więcej niż wam płaci (pic rel), a jak mu zacznie gorzej iść to was wywali bez mrugnięcia okiem, nieważne jak się staraliście
1. Żadnych własnych inicjatyw, robić tylko to co ktoś wam każe
2. Zero starania się przy jakichkolwiek zadaniach, robić byle jak
3. Udawać że się coś robi w jak największym możliwym wymiarze czasowym i w tym czasie nie robić nic związanego z r0botą
A wszystkim cuckoldzikom starającym się w r0bocie ponad absolutne minimum przypominam, że wasz szef zarabia na was 10x więcej niż wam płaci (pic rel), a jak mu zacznie gorzej iść to was wywali bez mrugnięcia okiem, nieważne jak się staraliście
juda-goldbergstein +413
Kilka słów ode mnie:
Szybko się r--------m, raz w Eau Rouge, potem gdzieś tam dalej, nie opłacało się dalej jechać, tyle.
A, i sorki @dawidchz za kolizje w ostatniej szykanie, byłem pewny, że uda mi się was wyprzedzić po kolizji, nie wiem co tam się stało, ale mieliśmy kolizję.
I mniej więcej w po połowie wyścigu auto zaczęło samo hamować
Za nami trzecia z ośmiu eliminacji siódmego sezonu ACLeague aka Assetto Corsa GT3 Pro Universe Online Masters Series Powered By Wykop.pl. Był nią pierwszy z dwóch w tym sezonie wyścigów endurance, które trwają dwa razy dłużej, niż zwykle - aż 120 minut. Dziś ponad sześćdziesiątka zawodników spotkała się na legendarnym torze Spa-Francorchamps w Belgii. W prekwalifikacjach pierwsze miejsce tradycyjnie wywalczył MrKubool, który był o prawie 0,89 sekundy szybszy od zawodnika na drugim miejscu.
Na początku miałem kilka ciekawych pojedynków, ale z czasem było tylko gorzej. Skończyło się na tym, że starałem się wszystkich zbliżających do mnie współzawodników przepuszczać, tak by nie zepsuć im i sobie wyścigu.
Gra na praktycznie każdym okrążeniu potrafiła mi się przyciąć na pół sekundy dokładnie w tych samych miejscach, co poskutkowało tym otrzymałem dwie kary przejazdu przez boksy, z czego jedna z tych kar spowodowana była tylko i wyłącznie problemami
Quale: Zrobić czas w okolicach tego co wykonałem w pre. Do celu brakowało około pół sekundy, a może więcej ? Nie pamiętam ( ͡° ͜ʖ ͡°), ale jakie było moje zdziwienie kiedy już przeniosło na grid,
@esk0: Dzięki za uprzejmość na torze,
Ale !
Sam wyścig fajny (jak każdy), no i nowe doświadczenie jak skupić się przez 2 godziny.
Quale: Pierwszy wyjazd i niezły czas, choć spokojnie mogłem jeszcze 0,5 sekundy urwać, drugi wyjazd nieudany, trzeci wyjazd udany, delikatna poprawa czasu i PP (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Trochę niespodziewanie, choć w czołówce bardzo ciasno.
Race: Żeby tylko przetrwać pierwszy zakręt.
Mnie się udało, ale wiem, że na tyle ktoś ostro pozamiatał. Jak wspomniałem, udało się przejechać pierwszy zakręt i następnie pierwsze kółko bez większych problemów. Moje serce nie wytrzymało ciśnienia i na długim podwójnym lewym zakręcie błąd i spadam na 3 pozycję. Potrzeba więcej doświadczenia i przyzwyczajenia. Później już stabilna jazda i jeszcze na pierwszym stincie awans na świetne drugie miejsce. Na drugim stincie zachciało mi się napić wody i sięgając po butelkę (przed ąłrusz) obiłem się od ściany pitstopu i cudem straciłem tylko 5 sekund, niestety naruszając pakiet aero. Trzeci stint to w miarę równa jazda. Jechałem na dwa pitstopy. Na kilkanaście minut przed końcem wyścigu dochodzę kolegę @zabaracer i wyprzedzam na dohamowaniu przed szykaną do prostej startowej. W międzyczasie mamy delikatny kontakt. Obyło się bez większych kłopotów. Na szczęście wyszliśmy z tego cało. Wygląda na to, że kolega jechał na jeden pitstop i opony już nie pracowały prawidłowo, przez co tempo było gorsze. Rewelacyjna druga pozycja na mecie, w