Wpis z mikrobloga

Wpis do dzielenia się wrażeniami po 3. rundzie VII sezonu #acleague

Kilka słów ode mnie:
Szybko się r--------m, raz w Eau Rouge, potem gdzieś tam dalej, nie opłacało się dalej jechać, tyle.

A, i sorki @dawidchz za kolizje w ostatniej szykanie, byłem pewny, że uda mi się was wyprzedzić po kolizji, nie wiem co tam się stało, ale mieliśmy kolizję.
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Golomp: Kwalifikacje okazały się zaskoczeniem bo wcześniej przygotowany setup jednak nie za dobrze się sprawdził. Wyścig nudny, na 1 lapie zahaczyłem o stojące w poprzek auto, skręciło mi kierownicę i musiałem zjechać na naprawę. Samotna jazda przez jakieś 45 minut aż złapałem lekkiego spina, poleciałem bokiem na bandę i zdechł silnik. Taa...
  • Odpowiedz
@Golomp: R--------m sie na drugim okrazeniu łapiąc przy okazji 2x penalties, potem jakieś 1,5h bez żadnego błędu, nagle mnie wyrzuciło na ą róż - trzecia kara, zjeżdżam na drive thru, jade sobie jade, na 10 minut przed końcem znowu gdzieś mnie wyrzuciło - czwarta penalty - aha, dobra, teraz się dopiero robi drive thru () - pozdro xD
  • Odpowiedz
@Golomp: na otwarcie wątku mogłeś się bardziej postarać...( ͡° ʖ̯ ͡°)

Za nami trzecia z ośmiu eliminacji siódmego sezonu ACLeague aka Assetto Corsa GT3 Pro Universe Online Masters Series Powered By Wykop.pl. Był nią pierwszy z dwóch w tym sezonie wyścigów endurance, które trwają dwa razy dłużej, niż zwykle - aż 120 minut. Dziś ponad sześćdziesiątka zawodników spotkała się na legendarnym torze Spa-Francorchamps w Belgii. W prekwalifikacjach pierwsze miejsce tradycyjnie wywalczył MrKubool, który był o prawie 0,89 sekundy szybszy od zawodnika na drugim miejscu.
  • Odpowiedz
@Golomp: kolejny wyścig zgodnie z planem :D słabo na pre-quali, słabo na quali ale za to wyścig bez większych błędów tylko 1 cut na pierwszym okrążeniu i co dziwne taktycznie nieźle poszło tylko jeden pit med-med. Nikogo nie muszę zgłaszać nie było większych incydentów tylko drobne obcierki ( ͡º ͜ʖ͡º) jedyne co muszę poprawić to consistecy bo @Rafal_Baster miał lepsze 99,04% (u mnie 99,03%)
  • Odpowiedz
@Golomp: Dla mnie wyścig raczej średnio udany, a wszystko przez problemy sprzętowe.

Na początku miałem kilka ciekawych pojedynków, ale z czasem było tylko gorzej. Skończyło się na tym, że starałem się wszystkich zbliżających do mnie współzawodników przepuszczać, tak by nie zepsuć im i sobie wyścigu.

Gra na praktycznie każdym okrążeniu potrafiła mi się przyciąć na pół sekundy dokładnie w tych samych miejscach, co poskutkowało tym otrzymałem dwie kary przejazdu przez boksy, z czego jedna z tych kar spowodowana była tylko i wyłącznie problemami
  • Odpowiedz
@Golomp: Pre-qual: Achievement to unlock: Zrób set-up na wyścig i quale oraz czas w pierwszej 20 wykonując minimalny limit okrążeń. Achievement unlocked ().
Quale: Zrobić czas w okolicach tego co wykonałem w pre. Do celu brakowało około pół sekundy, a może więcej ? Nie pamiętam ( ͡° ͜ʖ ͡°), ale jakie było moje zdziwienie kiedy już przeniosło na grid,
  • Odpowiedz
@Golomp: ja to się tylko zastanawiam czy uda mi się chociaż jeden wyścig w tym sezonie przejechać bez kogoś wjeżdżającego we mnie na początku lub końcu wyścigu. Pierwsze okrążenie, prosta za eau i zostaję po prostu wypchnięty w bandy przez jakiegoś kierowcę. Samochód ledwo jedzie, przy wjeździe do pit z nerwów i niesterowności dwukrotnie uderzam w bonusie w bandy. Doprawdy wspaniały wyścig.

@esk0: Dzięki za uprzejmość na torze,
  • Odpowiedz
@Golomp: ja na Spa spodziewałem sie gorszego wyniku niz wykręciłem. Juz po preQ widziałem ze bedzie ciasno i nie czułem sie na Spa tak komfortowo jak na BH. Na treningu wyszło ze zmiana gripa i temp mocno zamieszala jesli chodzi o czasy, wiedziałem ze na quali bedzie loteria. Zdziwiłem sie kiedy na quali udało sie wykręcić 2czas, porsche wydawały sie mega mocne a moze raczej dosiadali je mocni kierowcy. Start
  • Odpowiedz
początek w AM tragedia, strzał z tyłu, zniszczone aero, kierownica 45 stopni przekrecona, musiałem sie dotoczyć do PITu i naprawić i jechac z ostatniej pozycji.

Ale !

Sam wyścig fajny (jak każdy), no i nowe doświadczenie jak skupić się przez 2 godziny.
  • Odpowiedz
AM: Jedyny plan jaki miałem to dojechać bez spina, dzwona i kontaktu.
Quale: Pierwszy wyjazd i niezły czas, choć spokojnie mogłem jeszcze 0,5 sekundy urwać, drugi wyjazd nieudany, trzeci wyjazd udany, delikatna poprawa czasu i PP ( ͡ ͜ʖ ͡) Trochę niespodziewanie, choć w czołówce bardzo ciasno.
Race: Żeby tylko przetrwać pierwszy zakręt.
Mnie się udało, ale wiem, że na tyle ktoś ostro pozamiatał. Jak wspomniałem, udało się przejechać pierwszy zakręt i następnie pierwsze kółko bez większych problemów. Moje serce nie wytrzymało ciśnienia i na długim podwójnym lewym zakręcie błąd i spadam na 3 pozycję. Potrzeba więcej doświadczenia i przyzwyczajenia. Później już stabilna jazda i jeszcze na pierwszym stincie awans na świetne drugie miejsce. Na drugim stincie zachciało mi się napić wody i sięgając po butelkę (przed ąłrusz) obiłem się od ściany pitstopu i cudem straciłem tylko 5 sekund, niestety naruszając pakiet aero. Trzeci stint to w miarę równa jazda. Jechałem na dwa pitstopy. Na kilkanaście minut przed końcem wyścigu dochodzę kolegę @zabaracer i wyprzedzam na dohamowaniu przed szykaną do prostej startowej. W międzyczasie mamy delikatny kontakt. Obyło się bez większych kłopotów. Na szczęście wyszliśmy z tego cało. Wygląda na to, że kolega jechał na jeden pitstop i opony już nie pracowały prawidłowo, przez co tempo było gorsze. Rewelacyjna druga pozycja na mecie, w
  • Odpowiedz
Z mojej perspektywy wyścig przez półtorej godziny wyglądał interesująco, emocji nie brakowało. Start nie był udany. W T1 zjechalem do wewnętrznej aby zablokować i nie dac się wyprzedzić, ale wszyscy tak na moim pasie zwolnili, że po zewnętrznej wyprzedziło mnie kilka osób. Potem wolna jazda za niektórymi spowodowała że opony zrobiły się niebieskie i wyrzucilo mnie na kogoś kto również stracił kontrolę w tym zakręcie, no i spadlem chyba 10 pozycji. Potem
  • Odpowiedz