Wpis z mikrobloga

@cocaine01 jak to najsłabsza jednostka m43b16 to rzeczywiście nie ma się czym chwalić,i to nie dlatego że hejt i te sprawy tyko dlatego że to naprawdę nie jedzie tym bardziej w kombi,chyba jedyny plus to rozrząd na łańcuchu i młody rocznik jak na E36 z tego co widzę.
@cocaine01: Nie wyciągaj tylnej obudowy, to drut-patent. Zdejmij przednie szkło (metalowe spinki+zatrzaski), sprawdź w jakim stanie jest uszczelka, bo to ona jest powodem parowania.

Z M43 łatwo, nawet bardzo zrobić swapa na M42 (nie trzeba nawet zmieniać wiązki), to już spokojnie wystarczy do normalnego przemieszczania.
Mówisz o 1.8is?


@cocaine01: Tak. Mając M43 słap na M42 to tak jak wymiana felg na aluminiowe. Potrzebny Ci słupek z kolektorami, sterownik (najlepiej sprzed 09.93 - bez EWS - taniej i mniej zabawy) i przepływka bo B16 ma inną. Osprzęt pasuje. Słap na 6h zabawy :)
@cocaine01: witam, nie przejmuj się debilami bo naprawdę fajne, mało awaryjne auto (oczywiście jeśli kupiłeś w jako takim stanie), tylko części warte majątek.

Ja miałem swojego sedana sprzedawać, ale postanowiłem po prostu odnowić, bo nie wyobrażam sobie lepszego auta na ten moment bez wydawania fortuny.
@StayAlive: no pewno, E36 to jest klasyk za którego ja bym sporo już zapłacił, ceny będą rosnąć jak ceny E36 (a według mnie lepiej wygląda i ma lepsze własciwości jezdne). Silnik z Anglii to £300 (ostatnio pytałem na złomie gdzie dają gwarancje rozruchową na miesiąc) za M54B30 - oczywiście osprzęt kosztuje ale dostać trupa w UK za £300 to nie problem - wyciągasz co trzeba dajesz na złom i dostajesz £130
@sorek: zastanawiałem się nad swapem u siebie, myślałem o 2.5, ale mimo, że buda w dobrym stanie, to początek produkcji (92), więc brak klimy przesądził o zaniechaniu projektu. 140kuca w 1.8is z krótkim dyfrem daje radę do daily, jak trzeba to dupą zarzuci, ale chyba czas się przesiąść na siodemę w v8 (albo 3.5 r6, pancerny motor) - najchętniej e32, ale mało tego w polsce, więc pewnie e38
@StayAlive: faktycznie na bude bym patrzył tylko po 96 bo jednak bez klimy trochę smutno.

był 3.5l R6? Te stare? No cóż nie wiem czy bym się pakował - tutaj E38 740i możesz dostać za około £1000-£1500

Osobiście wole E39 ale tylko dlatego że nie ma E38 w touringu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale argumenty za tańszym utrzymaniem i brakiem zbędnych bajerów z E38 też do mnie
@sorek: tak, m30b35 - stara konstrukcja, która wytrzyma chyba wszystko, ale i tak wolałbym v'kę, chociażby dla jej dźwięku ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja turasów nie lubię zbytnio, zdecydowanie wolę coupe(3), sedan(5,7)

w pl bez 15k nie ma zbytnio co podchodzić do kupowania siódemy moim zdaniem, zadbane egzemplarze zaczynają się od 20k, do tego jeszcze dochodzą standardowe rzeczy do zrobienia po kupnie, no i jeszcze te chore
@StayAlive: miałem edytować: i R6 stare w sumie tak samo :D

No cóż, niektórzy lubią Mozarta a inni jak im nogi śmierdzą. Jeździłem autami 2010+ i mało które mogło się porównać w jeździe (szczególnie długiej trasie +10h) jak moje E39 - nawet E46 po 7h jazdy mi dawało w dupę.
@cocaine01: zawsze się zastanawiam co kieruje ludźmi decydującymi się na zakup takiego szrotu. Przecież taki samochód ma pewnie średnio 9 razy więcej poważnych dzwonów niż jakikolwiek inny i obecnie składa się na niego 19 egzemplarzy tego modelu, a właścicielami było 37 wiejskich sebków, mistrzów kierownicy.
@akwajuk21 jedyne co jest nie w kolorze, to klapka wlewu paliwa - jest lekko ciemniejsza. Owszem, obok nerek jest wgniotka, maska na rancie ma rdzawki i jest delikatnie pogięta, drzwi u dołu mają rudą koleżankę tak jak klapa. Sama buda dzwon i to zadecydowało o zakupie. Mechanicznie do dopieszczenia, ale kurde to auto ma prawie 20 lat!