Wpis z mikrobloga

Nie chcialem pisac tego posta i dlugo sie z tym wzbranialem ale prawda jest taka ze na serwerze nic sie nie zmienilo a bedzie tylko gorzej, pisane jest tutaj o balansie jakims testowanym wiele tygodni ale to gowno prawda, nikt nawet nie testowal balansu na PVP XD nie wiem co wy balansowaliscie ale chyba obrazenia na rotwormach i dragonach, dzien przed startem serwera:
a) nie wiemy jak bedzie wygladal system PVP i system fragow
b) PVP jest calkowicie niegrywalne i nienaprawione mimo wielu zgloszen - paral totalnie nie dziala (https://git.3lab.re/mirkots/mirkots-engine/issues/113), po pz mozna biegac ze skullem (https://git.3lab.re/mirkots/mirkots-engine/issues/114), nie mozna go zdjac leczac sie, chodzenie po skosie buguje nas na 2 skd w powietrzu miedzy sqmami, runy i spelle nie sa dostosowane do bramki lvlowej na PVP, noob chary moga pushowac graczy w defie a my nie mozemy ich zabic, noob char moze wejsc w defa stanac na graczu i rzucic disintegrate rune na godflowera gdy knight stoi w defie, wpushowac go do tyl i praktycznie zabic XD, mwalle sa zbugowane i mozna zza nich zrzucac spelle (XD mozna mas resowac kogos kto jest obciety wallem), moglbym wam 2 strony A4 pisac o tym co nie dziala w PVP a nikt nawet nie probowal podjac sie naprawy tego tematu.
c) Zmniejszenie expa i rate i dropa zabije ten serwer i jesli myslicie inaczej do czego mnie przekonywaliscie na ts to chyba nie rozumiecie co jest problemem tego serwera - problemem poprzedniej edycji bylo to ze nie bylo co robic na high levelu przez niedostosowany stage przez co gracze nudzili sie w poznym okresie gry, przez 2 miesiace administracja pracowala by urozmaicic content 200+ czyli dodanie calego roshamuul i kilku questow. Obecnie nikt nie bedzie raczej gral 150+ a 200+ to juz wgl. Dwumiesieczna praca poszla na marne, cale lokalizacje sa do #!$%@? bo i tak nie maja znaczenia. Problemem mirkotsa nigdy nie bylo to ze nie bylo miejscowek - bylo ich po prostu za malo na dane stage ale kazdy mial w to wywalone bo level 150+ to byla kwestia dwoch dni, teraz nastawiamy sie na gre kilka tygodni gdzie WSZYSCY gracze beda wypelniali expowiska 50-150 a takich expowisk nie ma po prostu na mapie.
d) Paladyn zostal znerfiony....... XD DALEJ NA SERWERZE O KTORYM GADAMY OD KILKU MIESIECY NAJLEPSZA BRONIA DLA PALADYNA JEST COMPOSITE HORNBOW CZYLI ŁUK NA !!!!!!!!!!!!! 50 LEVEL !!!!!!! - CO BYLO ZGLASZANE NA BECIE PIERWSZEJ EDYCJI, teraz startuje trzecia. like wtf, o jakim wy balansie #!$%@?? Do tego ten łuk na 50 level na serwerze jest dostepny na quescie ktory zrobicie na levelu 200+ (ktorego nikt nie bedzie mial XD) albo ma .. 0.12% dropa z wyrmy a nie musze mowic ile to zabitych wyrm na loocie x1.

Wiecie jak to bedzie teraz wygladalo?
- kilku graczy #!$%@? jak najwyzszy level
- ci gracze zajma najwazniejsze miejscowki i tylko te profitowe
- high levele beda sie bily o dostep do tych miejscowek, low levele beda probowaly polaczyc koniec z koncem liczac na to ze przetrwaja na otsie z dropem x1, nawet sobie amforami nie potrollujecie bo sa jeszcze drozsze a kazdego gpka bedziecie liczyli, super fun bulwo na ots xd.
- high levelom skoncza sie fragi bo caly czas beda bili sie o miejscowki na expa, zawsze bedzie tak ze na najlepszym spocie bedzie 2h staminy palila jedna z druzyn z danej gildi, potem druga, trzecia i kolejna, w tym czasie gracze ktorzy sobie expili beda robili noob chary i zabijali low levele pod depo jeszcze bardziej ich udupiajac - gracz nie ma gdzie expic i po co expic, a stage sa zle dostosowane co powoduje ze za latwo wbic noob chara w porownaniu do wbicia levela na mainie co bedzie mialo miejsce.
- ceny blessow i aoli to chyba nikt z testerow nie zauwazyl ze cos jest powaznie nie tak, blessy za 70k na samym poczatku, aol za 30k - z takimi cenami nie da sie byc profitowym na expie i serwerze ots na ktorym jednak chodzi tez o bicie sie, ekonomia graczy h level #!$%@? sie po jakims tygodniu, potem tylko kombinowanie na noob charach i liczenie kazdego sdka by udupic przeciwnika
- 20 fragów na 30 dni XD raz na dwa dni bedziecie sobie mogli kogos zabic

Pozdro! Widzimy sie 21;30 w temple.

#mirkots
  • 12
@kitz: Ale przykro się to czyta.
Pierwsze i najważniejsze: nie doceniasz pracy wielu osób. Super fajnie, że zgłosiłeś issiues, sam się z nimi zgadzam. Ale pisanie, że nikt nawet nie próbował tego naprawić? Nawet nie możesz tego wiedzieć. Skoro to takie proste, to przecież można commitować, śmiało, napraw to wszystko.
Drugie: znowu nie możesz wiedzieć jakie bronie są dla palka dostępne na nowych mapkach. Poza tym, dostępne bronie, to nie jedyna
@kitz zgadzam się ze wszystkim w stu procentach i podziwiam , że masz w ogóle ochotę walczyć z tymi ludzikami , którzy nie dopuszczają do siebie nawet grama krytyki i idą utarta na tsie w bardzo wąskim gronie ścieżka , która niestety prowadzi do bardzo słabej grywalnosci na nowym Mirkotsie. Najgorsze jest ze skupili się na jednej rzeczy, która totalnie okazała się być nietrafiona przyczyną upadku poprzedniej edycji. Ale czego się spodziewać
@kitz: @PortalZeSmiesznymiObrazkami: @vomar: @Partacze: @milos2:

Dziękujemy za twojego posta, administracja MirkOTS.pl przyjrzy się temu problemowi. Dodatkowo jeśli znalazłeś buga, masz jakiś pomysł zapraszam do skorzystania z strony : https://git.3lab.re/mirkots/mirkots-engine/issues gdzie na bieżąco można zobaczyć nad czym pracuje zespół MirkOTS.pl. Platforma Git służy również do podsyłania propozycji zmian serwera, więc jest to o wiele lepsze miejsce na dyskusję niż tag #mirkots.

Pozdrawiam serdecznie!
"Make MirkOTS Great Again"