Wpis z mikrobloga

@BlaBlaCar: O zapytam zatem.
Po co mam pisać nazwisko do zarejestrowania się?
Dobrze, że peselu nie chcecie.
Jak zapisze się do was i dodam przejazd to się ktoś zgłosi jak jestem zielonka?
Będę miał dużo przejazdów latem rozwożąc rodzinę więc wracam na pusto, może komuś pomogę.
Morderstwa już się zdarzały?( ͡º ͜ʖ͡º)
1. Nazwisko jest tylko widoczne dla nas. Ot, choćby po to, żebyśmy wiedzieli, kogo się spodziewać, jeśli będziemy próbowali się do Ciebie dodzwonić w sprawie studentki, o którą martwi się mama, bo dziewczyna nie dojechała do domu, a jej się telefon rozładował. Wcale nie taka rzadka sprawa. Zawsze wychodzi na to, że historia jest właśnie tak banalna, ale sygnału o tym, że kogoś nie ma tam, gdzie ma być zignorować nie możemy,
@walter-pinkman:
Od kiedy w Blabla weszły prowizje, ludzie zamawiają i anulują przejazdy, chcą się dogadywać poza systemem a jak się nie godzisz to faktycznie rezygnują. Problem w tym, że w systemie masz wtedy wolne miejsca, a tak w rzeczywistości to nie i jak ktoś inny próbuje zarezerwować te miejsca to nie zgadza się liczba wolnych miejsc...
@BlaBlaCar: Spoko, że dbacie o bezpieczeństwo. Dotyczy to dwóch stron, kierowca przecież też może mieć stresa jak bierze kilka osób. Bezpieczeństwo na pierwszym miejscu. Nie chodzi mi przecież aby kasę na tym trzepać tylko jak teraz planuję rozwozy rodziny to po Polsce zrobię 5k kilometrów z tego połowa na pusto. Marnowanie przestrzeni i energii( ͡º ͜ʖ͡º) .
Dane osobowe zawsze warto chronić.
walter-pinkman - @BlaBlaCar: Spoko, że dbacie o bezpieczeństwo. Dotyczy to dwóch stro...

źródło: comment_zyVIBj9QIkWvatqfroKt7CFyTVBiHFWO.jpg

Pobierz
@BlaBlaCar: Papier wszystko przyjmie ;) Sądząc po szybkości Waszej reakcji prawda zdaje się być zgoła inna ( ͡° ͜ʖ ͡°)