Wpis z mikrobloga

Patrzcie Mirki co dziś spotkałem na parkingu w Warszawie. AK Syrena, czyli Nowa Syrena. Kurcze słabo wygląda, jak chiński samochód. Mam nadzieje, że te napisy na bokach PROTOTYP to prawda i że wersja produkcyjna będzie lepiej zrobiona. Ta tutaj to tak: krzywo spasowane elementy, lampka na zderzaku na chamskie śruby, krzywy wydech, uszczelki wystające, światła z tyłu nie do końca pasowały i tak dalej. Wnętrze widać że żywcem z Opla Corsy ściągnięte a od siebie dodany wyświetlacz na środku, który kompletnie nie pasuje. No i jest krzywo zamontowany.

Producent powinien zamaskować auto przedprodukcyjne, bo tak to robi sobie słabą reklamę moim zdaniem...

trochę więcej fot tutaj:


#autowizja - mój tag o testowaniu samochodów

#samochody #motoryzacja #polska
pussyrider - Patrzcie Mirki co dziś spotkałem na parkingu w Warszawie. AK Syrena, czy...

źródło: comment_JoJBrGHpUZ9gNKCqlGPxvzyxIuiJAVLw.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
@pussyrider: @BardzoNormalny: @ix32: Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę, ile kosztuje zbudowanie nawet takiego prototypu... Nie chodzi mi nawet o sam hajs, ale o czas, który trzeba było nad tym spędzić. Dla mnie to, że coś takiego legalnie zarejestrowane jeździ, jest już sporym sukcesem. Niech ten projekt się rozwija, niech nie skończy się im hajs i nie zniknie, jak większość polskich "aut XXI wieku".

Śmiać się można z niedoróbek.
  • Odpowiedz
@kowzan: masz rację, ale! Skoro to prototyp to powinni go zamaskować i testować po kryjomu. Jak już wszędzie się nimi pokazują (widziałem już przynajmniej 2 egzemplarze w WWA) to niech pokazują sie w dopracowanym egzemplarzu.
  • Odpowiedz
@ix32: Też nie uważam, że jest przepiękny. Po prostu jestem w jakiś tam sposób dumny, że kilku Polaków usiadło i nie tylko narysowało super projekt mega hiper auta w fotoszopę. Tak jak to wygląda z setkami projektów z nagłówkami w serwisach pseudo-motoryzacyjnych: "POLSKA LEGENDA WRACA!!! Hiperauto budowane w Polsce już tuż tuż, PIERWSZE SZKICE PROSTO Z PEJSBUKA!".

Syrena jeździ, ktoś ją nawet zbudował. Nie jest szkicem w paincie.
  • Odpowiedz
@kowzan: po co budować auto, które odstaje od obecnych standardów designu? Auto nawet Mini nie przypomina, kojarzy się z chińskimi małymi samochodzikami. Ma ogromną wadę - cenę. Jeżeli już chcieć budować auto to iść drogą Daci czy Skody parę lat temu.
  • Odpowiedz
@pussyrider: Ue tam, też bym nie maskował. Po co? Miliony paparazzich? Wszyscy czekają na premierę? Dwóch czy trzech ludzi na 10 000 się odwróci, bo będą wiedzieć, na co patrzą. Reszta oleje i pójdzie dalej.

Mnie tam jara, że mogę obserwować rozwój tego projektu na żywo, a nie rozkminiać kolejne kształty pod kamuflującą okleiną.
  • Odpowiedz
@BardzoNormalny: O czym ty mówisz chłopie? Dacia czy Skoda miały wsparcie koncernów z miliardowymi budżetami, a porównujesz te marki do Syreny budowanej przez grupkę zapaleńców... Skoda i Dacia nie "budowały" auta. Międzynarodowy producent wykorzystał potencjał produkcyjny do budowania tanich aut z podzespołów, których nie mógł używać w innych markach własnego koncernu. Skoda nie jest czeską marką obecnie, tak samo jak Dacia nie jest rumuńska. Tam się tylko składa auta z klocków,
  • Odpowiedz
@kowzan: ale bzdury gadasz :D Chociaż w sumie tak...składa się z klocków, które w bardzo dużej części zaprojektowali Polacy... ;)

@pussyrider: ten design jest przeokropny... nie życzę im źle, ale żeby zrobić seryjne auto potrzeba od zera około 8-10 lat i kilkudziesięciu miliardów złotych. Niestety niewykonalne z "projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej", a żaden koncern nie będzie zainteresowany zakupem marki i wpompowaniem pieniędzy w coś takiego.
  • Odpowiedz