Wpis z mikrobloga

Mam na handel Seata Leona I, 2000 rok produkcji w wersji SIGNO 1.6 Benzyna, hatchback, manualna skrzynia, kolor ciemny zielony,full oryginalny, nie uszkodzony, oryginalny przebieg 222k km udokumentowany w pelni sprawny, 1 wlasciciel w kraju Cena 12k do negocjacji( ͜͡ʖ ͡€)
wyposazenie w spoilerze zeby nie było spamu


- elektrycznie regulowane i ogrzewane lusterka zewnętrzne
- przednie lampy przeciwmgielne
- radio AURA CD (4x20W) z systemem głośników 4+4
- wielofunkcyjny komputer pokładowy MFA
- lusterko fotochromatyczne z czujnikiem deszczu
- klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC
- wspomaganie układu kierowniczego
- 4 poduszki powietrzne
- ABS, MSR, EBV, ESBS
- pakiet elektryczny (przednie szyby + centralny zamek)
- regulowana wysokość fotela kierowcy
- kierownica regulowana w 2 płaszczyznach
- dzielone oparcie kanapy z 3 zagłówkami
- szyby termiczne, filtr przeciwpyłowy, wskaźnik temperatury otoczenia
- lotka, zderzaki, klamki i lusterka w kolorze nadwozia,
- chromowane klamki wewnętrzne
- Immobiliser

Zdjecia dostepne dla zainteresowanych, ewentualnie zrobie edit( ͡° ͜ʖ ͡°)
#handel #sprzedam #samochody #motoryzacja
  • 20
@Interwyga: ale technologicznie to bliźniaki; linię ma naprawdę fajną, ale w tych pieniądzach można przebierać w nowszych, nierzadko lepszych samochodach :) Wszystko jednak robi ta polska "miłość" do grupy VW.
@TheSocialOne: @Interwyga:
Tu nie trzeba patrzeć na abstrakcyjne auta typu IS200, ale paradoksem jest to, że za 12 000 PLN można kupić młodszego i zadbanego Passata B5FL
Jest cała gama innych ciekawych, nierzadko młodszych samochodów np. Laguna II FL w benzynie, Honda Accord czy Volvo V40
Można przebierać w mniejszych japończykach typu Toyota Yaris czy całkiem udana Honda Jazz lub nieco ekstrawagancki Civic

Naprawdę 12 000 PLN za plastikową piętnastoletnią
@valdo: nie porównuj kopaktow do segmentu d ani do aut miejskich bo to nie ma sensu. Laguna wiadomo jaką ma opinie, ciężko benzynę w ogóle znaleźć bo większość to te diesiele co się do niczego nie nadają. Stereotyp królowej lawet tez nie pomaga trzymać ceny. Accorda to z chęcią zobaczę młodszego w tej cenie, do tego toporne wnętrza japończyków.
Corolle tez wszystkie trzymają cene i nikt sie nie dziwi, v40 to
@Interwyga: Corolle przynajmniej mają tą swoją legendarną trwałość. Choć nawet trzymając cenę za 12 000 cebulionów można przebierać w modelach z roczników 2002 - 2003.

Znalezienie sensownej Laguny II w benzynie jest łatwiejsze od znalezienia #!$%@? leona :)

Accordy akurat występują w wariancie równoletnim z Twoim Leonem. Wnętrze jest podobnie toporne zarówno w Hondzie jak i w Seacie.

V40/S40 po lifcie z kolei bije na cycki Leona pod każdym względem. Zwłaszcza
@TheSocialOne: Poka tego is200 z silnikiem majacym 200km. Seria ma 150, z kompresorem kolo 180 (choc nie widziaem takiego modelu na sprzedaz). Dopiero is300 ma 220km, a kupno ladnego zadbanego to min. 4,5k eur za granica. U nas wiekszosc to szrotu. Z 1 ladny jest to 24 kosztuje